Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proshop & happii.dk ?!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjææælp amino!

Jeg benytter til daglig Tradedoubler  og kunne godt tænke mig at ansøge til Proshop eller happii.dk

- men jeg kan simpelthen ikke finde dem derinde? Er det mig der er blind, eller er de ikke i samarbejde med Tradedoubler mere? 

Hvis ikke, hvordan kan jeg så indgå i en affiliate-aftale med dem?

På forhånd tak :-)

Med venlig hilsen en lettere forvirret person
Kasper J. Holm 

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skriver denied ved mig og prøver jeg med en af mine andre sider som ikke er tilmeldt dem skriver den 'You cannot apply to a secret program'

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Nej, du er ikke blind. De er ikke inde i systemet længere, på trods af, at man nogle gange ser deres bannere på forsiden. Men programmerne er altså lukket, desværre.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De er lukket ned, men mon ikke der kommer nyt budget i 2011 Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk spurgt Tradedoubler om netop dem. Dette svar fik jeg d. 29/11-10.

Hej Dennis,

Tak for din mail.

Både Proshop og Happii er lukket ned hos TradeDoubler, derfor blev alle affiliates på programmerne lukket ned, men de åbner formentligt op igen i denne uge.

Der vil blive sendt info ud så snart de åbner op igen.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, Dennis. Det er altid godt at være på forkant.

En af fordelene ved Tradedoubler er, at deres programmer kører i lang tid. Derfor bliver man en smule overrasket, når de pludselig ryger ud af deres system.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Tak for dit input, Dennis. Det er altid godt at være på forkant.

En af fordelene ved Tradedoubler er, at deres programmer kører i lang tid. Derfor bliver man en smule overrasket, når de pludselig ryger ud af deres system.

Ja det har du helt ret i. Jeg var også meget uforstående overfor hvorfor jeg i starten af november blev smidt ud af deres programmer på min side billig-ps3.dk. Det et trods alt november og december der bliver solgt rigtig mange Playstation 3 spillekonsoller og PS3 spil som julegaver.

Jeg tror de mister en del salg på ikke at være på diverse affiliate sider her op til jul!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:

Jeg har faktisk spurgt Tradedoubler om netop dem. Dette svar fik jeg d. 29/11-10.

Hej Dennis,

Tak for din mail.

Både Proshop og Happii er lukket ned hos TradeDoubler, derfor blev alle affiliates på programmerne lukket ned, men de åbner formentligt op igen i denne uge.

Der vil blive sendt info ud så snart de åbner op igen.

 

Ja jeg vidste det godt, men troede ikke jeg måtte videregive det. Jeg kan da tilføje at Merlin og SHG også kommer i samme ombæring og at yderligere 2 lignende programmer fra andre annoncører også starter op hos TD i nærmeste fremtid.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

WooX - Dennis:

Jeg har faktisk spurgt Tradedoubler om netop dem. Dette svar fik jeg d. 29/11-10.

Hej Dennis,

Tak for din mail.

Både Proshop og Happii er lukket ned hos TradeDoubler, derfor blev alle affiliates på programmerne lukket ned, men de åbner formentligt op igen i denne uge.

Der vil blive sendt info ud så snart de åbner op igen.

 

Ja jeg vidste det godt, men troede ikke jeg måtte videregive det. Jeg kan da tilføje at Merlin og SHG også kommer i samme ombæring og at yderligere 2 lignende programmer fra andre annoncører også starter op hos TD i nærmeste fremtid.

Det skal jeg så ikke kunne sige om man må eller ej. Jeg har ikke hørt noget fra Tradedoubler om det, men det kan da kun være positivt at folk er opmærksomme på at der kommer nogle spændende programmer og at de snart skal holde øje med dem.

Det lyder super godt. Jeg synes også jeg mangler lidt flere programmer, som kan tilbyde billige playstation 3 konsoller, så mine besøgende har flere valgmuligheder Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Bilka hos Adservice, har du hentet den?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)