Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen kunder-er der noget galt med min hjemmeside?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk at layout og farver virker godt. Måske taler det lidt mere til det kvindelige segment end de aminoer der svarer på tråden. 
Men, der er desværre for mange "begynder fejl" på siden og de skal bare rettes ASAP.

Der er kommet mange gode forslag her i tråden og et af de bedre er at markedsføring ikke kun er dit website, slet ikke når du har med noget så fysisk at gøre som indretning.
Få lavet en strategi, hvor du først får defineret dine målgrupper og tag den så videre derfra. Når du ved hvem du skal henvende dig til, så skal du finde ud af hvor de bruger deres fritid, hvilke medier de anvender (både i det daglige, men måske også professionelt).

Selvom jeg ikke er den store teoretiker, så er der altid et par gode guidelines i at lave en simpel SWOT analyse (både på firmaet og produktet), AIDA, Definer dine 3-4-5 P'er og brug din sunde fornuft.

Held og lykke med projektet... 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet SWOT analyse på baggrund af analyse af mine konkurrenter og markedet.....

Den er meget brugbar......

Men jeg har rykket mig meget i mine ønske rog mål siden jeg lavede den....... så måske den skal laves om......

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Lone....tralalala....jeg elsker din hjemmeside.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at du spørge om kvaliteten på din hjemmeside....i et debat forum, hovedsageligt bestående af internet iværksættere
Bare lige, så du ved at der altså her, stilles meget høje krav til din hjemmeside...krav som dine kunder muligvis ikke stiller.

Jeg syntes du har en fin hjemmeside Lone, og en side der fungere som supplement til din virksomhed. Jeg tror ikke branchen du er på vej ind i, nødvendigvis har brug for en ny stor flot hjemmeside.

Dermed ikke sagt, at rådene givet her ikke er gode...bestemt ikke, men måske er det bare ikke der dit fokus skal ligge nu.

 

For at få kunder, skal du gøre følgende:

1. Ring til venner og familie og spørg om ikke du må indrette deres hjem for deres penge, gratis. Det giver masser af gode billeder og referencer til dit online katalog.

2. For at få erfaring, både med tid og priser, ville jeg (hvis jeg var dig), lave så meget gratis arbejde du overhoved kan komme til!.

Det vigtige er sgu ikke SEO på din hjemmeside, men mund - mund effekten

Og den skaber du kun ved at komme ud og lave masser af jobs.  Som jeg har skrevet tidligere står du i en fantatisk situation, hvor du rent faktisk har tid og råd til at arbejde gratis. 

3. Lav eventuelt PR på nogle projekter. Forestil dig at indrette en lejlighed i et socialt byggeri, for mere eller mindre ingen penge....aviserne ville sluge det, med dig som eksperten der giver gode råd.

Så det er ikke for at gøre dig mere forvirret søde Lone, men overvej hvor meget fokus du vil ligge online / offline.

PS. Nu har jeg selv en kone med angst, og hvis du har svært ved at gå ud og møde "folk", så skal du kaste dig ud i det online 100 %, hvilket også er en mulighed. 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Kære Lone....tralalala....jeg elsker din hjemmeside.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at du spørge om kvaliteten på din hjemmeside....i et debat forum, hovedsageligt bestående af internet iværksættere. 
Bare lige, så du ved at der altså her, stilles meget høje krav til din hjemmeside...krav som dine kunder muligvis ikke stiller.

Jeg syntes du har en fin hjemmeside Lone, og en side der fungere som supplement til din virksomhed. Jeg tror ikke branchen du er på vej ind i, nødvendigvis har brug for en ny stor flot hjemmeside.

Dermed ikke sagt, at rådene givet her ikke er gode...bestemt ikke, men måske er det bare ikke der dit fokus skal ligge nu.

 

For at få kunder, skal du gøre følgende:

1. Ring til venner og familie og spørg om ikke du må indrette deres hjem for deres penge, gratis. Det giver masser af gode billeder og referencer til dit online katalog.

2. For at få erfaring, både med tid og priser, ville jeg (hvis jeg var dig), lave så meget gratis arbejde du overhoved kan komme til!.

Det vigtige er sgu ikke SEO på din hjemmeside, men mund - mund effekten

Og den skaber du kun ved at komme ud og lave masser af jobs.  Som jeg har skrevet tidligere står du i en fantatisk situation, hvor du rent faktisk har tid og råd til at arbejde gratis. 

3. Lav eventuelt PR på nogle projekter. Forestil dig at indrette en lejlighed i et socialt byggeri, for mere eller mindre ingen penge....aviserne ville sluge det, med dig som eksperten der giver gode råd.

Så det er ikke for at gøre dig mere forvirret søde Lone, men overvej hvor meget fokus du vil ligge online / offline.

PS. Nu har jeg selv en kone med angst, og hvis du har svært ved at gå ud og møde "folk", så skal du kaste dig ud i det online 100 %, hvilket også er en mulighed. 

 

Tak Boysen.

Har nok et bestemt segment i hovedet.....

Jeg er god til det farverige og spraglede, mener selv jeg er god til at sammensætte farver og mønstre, men måske ikke alle herinde mener det samme.... men har som sagt flere der tilkendegiver at det jeg laver er fedt....

Jeg er ikke selv til det stilrene og kliniske look, så derfor er det svært for mig at rådgive indenfor dette område.........

Der er mange der er til det bohemiske og farverige.... men som ikke selv tør begive sig i kast med det.......

Jeg har skrevet alle rådene i denn etråd ned og vil se på det.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Har lidt samme problem hvad angår penge til markedsføring...

Det vigtigste er dog, at man  er igang og så må man sprede budskabet på bedst mulige måde.

Fx:

  • Omtale i en avis, fordi du har hjulpet i det gode formåls tegn
  • Samarbejd med andre i branchen og hvad der eller kan være relevant... Henvis til hinanden
  • Aktiv deltagelse på diverse boligindretnings-forums o. lign kunne også være en god og gratis ide. Der var et indlæg i expertbloggen som jeg tror vil hjælpe. Her skrev personen om hvordan hun indirekte markedsføre sin blog ved at være aktiv i andres blogge :)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har vøret i alt for damerne med en boligreportage herhjemme og henvisning til min hjemmeside......

Er dk manager for et svensk indretnings forum og må lave reklame der igennem......

er aktive på andre indretningsblogge......

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Har vøret i alt for damerne med en boligreportage herhjemme og henvisning til min hjemmeside......

Er dk manager for et svensk indretnings forum og må lave reklame der igennem......

er aktive på andre indretningsblogge......

Hej LOne, hvorfor smider du ikke det der med Alt for damerne op paa forsiden. Et billede og link til artiklen fra Alt for damerne. Tror at det ville give noget "tillid" eller wow effekt. Bare en ide.

mvh

anders

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)