Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen kunder-er der noget galt med min hjemmeside?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Takker for jeres input.

Har nu rettet sidebarens tekst, hvor den nu indeholder et opstartstilbud.

Samt er ved at lave collager over de forskellige stilarter, under 2. slide hvad er din stil? Under læs mere..... der er kun en stilart ligenu men der kommer en masse, så jeg viser at jeg kan indrette udfra alle stilarter........

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil stadig ikke få mig som kunde:-)

Det er måske sandt, men dét der ville holde mig væk er, at du flere gange skriver, at du er nystartet.

I min verden siger du så at "jeg er ikke god nok", og jeg mangler erfaring. Derfor kan du få mig billigere..

Derefter tænker jeg så "nej, hun skal sgu ikke bruge mit hjem som prøveklud". Hvis du mangler noget erfaring, så sæt priserne ned og få kunder, og få referencer af den vej. Jeg vil i hver fald vide lidt mere om, hvad du kan, hvis du skulle ind i mit hjem og rode rundt.

Hjælp venner, familie osv, og få mange referencer af den vej. Det er nemmere for mig at sige ja, hvis mange andre også har sagt ja:-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Giv mig dog lige en chanche..... skal jo starte et sted......

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Giv mig dog lige en chanche..... skal jo starte et sted......

 

Lone, du skal ikke tage det der bliver sagt her i tråden personligt, men nærmere se det som konstruktiv kritik. Det dummeste du kan gøre når du skal brande din virksomhed, er at fortælle at du er nystartet. Du skal få det til at se ud som om at du har masser af erfaring - så bliver potentielle kunder også mere trygge.

Så læs alle indlæg igennem igen, overvej at ændre nogle af tingene på din hjemmeside og ændre så de ting som du er enige i (som du allerede har været lidt i gang med). Der er rigtigt nok mange nystartede virksomhedsejere herinde på Amino, men en der er også mange med masser af erfaring på bagen. Så det gælder om at lytte Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, god julestemning her..

Jeg synes du er skidegod til det du gør Lone. Og der vil stadig være en masse kreative mennesker som kunne være dit segment. Jeg giver også Lagersalg ret i at stilen ændrer sig til det mere stilrene og afdæmpede pga krisen, men den slags kunder med masser af farver har der været siden 60`erne, og de har ikke skiftet stil siden, i grove træk.

Og du kan helt sikkert også lære af de andre gode råd du har fået, nogen af dem går desværre over i fornedrelse, men sådan er det jo nogen gange. Det har vi alle prøvet :-)

Du er på rette vej og havde mod nok til at blotlægge dig.

Det god stil

God jul

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det gør mig vildt ked af det, det her, en stjerne når jeg prøver at få folk til at give mig en chance.....

Jeg får massere af god feedback via min hjemmeside, fra folk der godt kan lide det jeg laver......

Måske der bare ikke er nogle fra min målgruppe herinde....

Jeg prøver at tage tingene til mig, der var netop en herinde der nævnte noget om at lave en startpakke eller noget i den stil, men nu duer den idé heller ikke.....

Jeg kæmper for at komme igang med det her.....

er sygemeldt og lider af angst efter at have mistet mine forældre, hvilket ikke gør tingene nemmere i denne juletid......

Jeg kæmper for at komme ud af det offentlige system......

Og jeg føler ikke jeg får andet end hug herinde......

Dette er ikke skrevet for at I skal have ondt af mig, men bare for at sige hvad jeg kæmper med.......

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone71:

Det gør mig vildt ked af det, det her, en stjerne når jeg prøver at få folk til at give mig en chance.....

Jeg får massere af god feedback via min hjemmeside, fra folk der godt kan lide det jeg laver......

Måske der bare ikke er nogle fra min målgruppe herinde....

Jeg prøver at tage tingene til mig, der var netop en herinde der nævnte noget om at lave en startpakke eller noget i den stil, men nu duer den idé heller ikke.....

Jeg kæmper for at komme igang med det her.....

er sygemeldt og lider af angst efter at have mistet mine forældre, hvilket ikke gør tingene nemmere i denne juletid......

Jeg kæmper for at komme ud af det offentlige system......

Og jeg føler ikke jeg får andet end hug herinde......

Dette er ikke skrevet for at I skal have ondt af mig, men bare for at sige hvad jeg kæmper med.......

 

Du bliver nødt til at se det positive i hvad der bliver skrevet, og ikke læse noget som ikke står der. Der er ingen som har sagt at det ikke dur med startpakker, og folk giver dig jo en chance i og med at de forsøger at hjælpe dig.

Jeg indrømmer blankt at det er mig som har givet dig én stjerne for dit indlæg om at folk skal give dig en chance. Og det gjorde jeg fordi at folk virkeligt prøver at hjælpe og give gode råd på opfordring af dig selv, men alligevel må de ikke...

Jeg syntes personligt at det er et fint koncept du har fundet dig, men blot fordi det er et fint koncept, betyder det ikke at det er fejlfrit. Og det er så her du har brug for den hjælp som du selv beder om. Men så ta' imod hjælpen, i stedet for at modarbejde det. Brug det konstruktivt...

Held og lykke med forretningen. Jeg er sikker på at når du først får slået hul på bylden, så skal det også nok give dig en god forretning Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Først, så er det ikke din hjemmeside som der skaffer kunder. Og det skal vi lige holde for øje. Men den markedsførring du laver udenom.

Nu er der mange som siger det ene eller andet. Men det som jeg er lidt i tvivlom er hvad du ellers laver af markedsføring, og hvad det er for et segment som du henvender dig til. For man kan jo tage alle stil arter ind, og så bliver det hele noget halt. Men hvis man specialicerer sig i noget, så er vil man kunne komme i dybden med det.

Selvfølgelg er der plads til forbedringer af din hjemmeside, og det som du skal gøre op med dig selv er hvad jeg vil, og hvor jeg vil hen. Og ja det er så rigtigt at man ikke skal snakke om at man lige er startet op, det giver en dårlige chancer, men når man er der om 3 år, så ser andre anderledes på en. Tro mig, jeg har erfaring her.

Så hvis jeg var dig ville jeg definere 3 punkter(stilarter) som jeg vil arbejde ud fra, og så definere dem i dybden. Her snakker jeg om siden. Og derefter, vil jeg lave den rigtige markedsførring ud fra de punkter. Det gør alting meget nemmere, samt at det virker meget mere troværdigt overfor kunder. Da du jo ikke kan tilfredstille alle med deres smag, så kan man ligesågodt gå ind fra starten at definere sine punkter, så undgår man også dårlig omtale.

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten..

Hun beder bar folk om at give hende en chance, altså være lidt blide i deres kritik. Nogen kan godt tåle det, andre ikke lige nu.

Jeg mindes det ikke var så lang tid siden du selv havde brug for lidt omsorg og forståelse. Måske du skal tænke tilbage til dengang, og tænke på hvor sårbar du selv var dengang.

Nå, men jeg er vel også bare en svagpisser som ikke er sej nok..

Fred være med det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hun beder bar folk om at give hende en chance, altså være lidt blide i deres kritik. Nogen kan godt tåle det, andre ikke lige nu.

Det er jo kommunikationens kunst, men da man ikke kender til forholdene, så kan det være svært at have fløjlshandskerne på.

Jimi Hove:

Jeg mindes det ikke var så lang tid siden du selv havde brug for lidt omsorg og forståelse. Måske du skal tænke tilbage til dengang, og tænke på hvor sårbar du selv var dengang.

Der stod vi klar til at hjælpe, men Morten var ikke ligeså "fragile" og kunne derfor tåle mere direkte besked.

Jimi Hove:

Nå, men jeg er vel også bare en svagpisser som ikke er sej nok..

Nej du er sq sej nok Jimi, respekten vokser med kendskabet - indtal da har du været en  moppedreng Wink

@Lone71

Som andre siger, tag det ikke personligt, for jeg er faktisk 100% sikker på, at der ikke er nogen der kommenterer for at skade dig, men reaktionerne kommer jo prombte hvis de føler de spilder deres tid og du ikke værdsætter deres forsøg på at hjælpe dig.

Jeg kan give dig et friskt eksempel fra dagen i dag.

For et stykke tid siden var jeg med som rådgiver på et møde, hvor sælgeren (som var en af firmaets 2 direktører) forlod i vrede da han fik et par spørgsmål til det han solgte. Ham jeg rådgav skrev jeg en rapport til, om at det ville være spild af penge at røre det koncept og at der ikke var noget mål med det. Han er min ven samtidig, så jeg kan være ganske ærlig.

I dag ca. 3 uger efter kommer min ven så og siger til mig, det undrede ham jeg frarådede ham konceptet, da han lige havde mødt en der var med og sagde det var fantastisk. Så måtte jeg have comp frem og vise ham det igen, og desværre fortælle ham, at det hans bekendte havde fortalt ham var løgn.

Moralen i dette er, at man er nødt til at lade andre vurdere om det man gør er godt nok, det er ikke nok man selv synes man har opfundet den dybe tallerken. Når andre synes det er tiltrækkende og tillidsvækkende, så vil der være flere der gør det og samme effekt den modsatte vej. Så enkelt er business - til tider.

Hvis Jimi ikke vasker trapper godt nok, ifølge kunderne, så får han ikke dem til at anbefale ham, uanset om han ligger i sit ansigts sved og polerer, så må han enten lave det som kunder finder fint eller slide knoerne af og så ende derhjemme med te og forblødte hænder.

Jeg har selv mistet min mor i år - og det er et sandt helvede, og jeg kommer aldrig over det, men de dage hvor jeg ikke er modtagelig for kritik eller sort humor eller andet sarkastisk, der bliver jeg bare hjemme, der svarer jeg ikke nogen - for det kommer der ikke noget godt ud af.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)