Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen kunder-er der noget galt med min hjemmeside?

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

får ingen kunder.....

 

Ved ikke om tiden bare ikke er til indretningshjælp, om det er min hjemmeside, eller fordi jeg ikke har nogen referencer på siden....

Har haft ét indretningsjob, men kan ikke præsenterere nogle efterbilleder endnu, idet de løbende laver ændringerne over sommeren......

Er mine priser hen i vejret eller hvad kunne tænkes var galt????

http://soederberg-indretning.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror et af dine problemer måske er opsætningen af din side. Den ligner lidt for meget en blog eller en blanding af blog og præsentationsside og det gør måske at dine besøgende smutter igen... Bare mit første indtryk :)

Har du adwords og lignende? Har du et fornuftigt besøgstal? 

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

En hjemmeside alene- generer ikke kunder!

Den er okay, men jeg bliver lidt forvirret af det "flydende billede" øverst. Det virker også lidt intimiderende på mig, at det lige som- er dit private sted, selvom man er velkommen!

Desuden trigger private oplysninger mig helt af, hvis jeg har brug for en kloakmester, har jeg ikke brug for hans private forhold, det rager mig en høstblomst.

Du kan godt lide gult! Den der knagerække (den er da godt nok alternativt pæn), slagbænken, og det oppe i højre hjørne i galdegrøn + sort...

Nå ja, farver er en smagssag!

Men du er dyr: Jeg kan få en havearkitekt til det halve (fra Haveselskabet), og du er ikke uddannet.

Helt personligt: Du er lidt for følelsesmæssig: Du elsker tapet. Det gør jeg også: Savsmuldstapet er fantastisk til goache/akryl-billeder. Det har jeg så lov til at mene som kunstner, men det er et medie/middel. I sig selv er det bare tapet. Ikke noget at blive lyrisk over.

 

---

Jeg rammer nok forkert fordi, jeg hører til den gruppe mennesker, der er no-nonsense. Målgruppen med lyserødt storblomstret tapet- er nok en anden.

Men din personlige farveskala skriger til min.

Men held & lykke med det! (Y) (Y) (Y)

Mvh

Tine

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine:

En hjemmeside alene- generer ikke kunder!

Den er okay, men jeg bliver lidt forvirret af det "flydende billede" øverst. Det virker også lidt intimiderende på mig, at det lige som- er dit private sted, selvom man er velkommen!

Desuden trigger private oplysninger mig helt af, hvis jeg har brug for en kloakmester, har jeg ikke brug for hans private forhold, det rager mig en høstblomst.

Du kan godt lide gult! Den der knagerække (den er da godt nok alternativt pæn), slagbænken, og det oppe i højre hjørne i galdegrøn + sort...

Nå ja, farver er en smagssag!

Men du er dyr: Jeg kan få en havearkitekt til det halve (fra Haveselskabet), og du er ikke uddannet.

Helt personligt: Du er lidt for følelsesmæssig: Du elsker tapet. Det gør jeg også: Savsmuldstapet er fantastisk til goache/akryl-billeder. Det har jeg så lov til at mene som kunstner, men det er et medie/middel. I sig selv er det bare tapet. Ikke noget at blive lyrisk over.

 

---

Jeg rammer nok forkert fordi, jeg hører til den gruppe mennesker, der er no-nonsense. Målgruppen med lyserødt storblomstret tapet- er nok en anden.

Men din personlige farveskala skriger til min.

Men held & lykke med det! (Y) (Y) (Y)

Mvh

Tine

 

 

Godt nok bad jeg om jeres mening, men synes du går over stregen og bliver personlig og ubehagelig.....

Der er forskellige måder at udtrykke sig på, og din kan jeg ikke give "en høstblomst" for.....

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ikke lidt følsom? Du bad om hjælp og meget af det som Tine siger er da rigtigt og konstruktivt? 

Held og lykke med det :) 

Vh

Kristoffer

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Jeg er enig i at dit design er lidt rodet og uoverskueligt, prøv at arbejde lidt mere med den :-)

Derudover, jeg fornemmer ikke at folk er så meget for at bruge penge i øjeblikket pga diverse kriser, så måske skal du også justere i prisen

Fra Struer
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Du tage penge for det du kalder en forsamtale. I min verden er det første besøg et møde og det er her du skal sælge dig selv. Når jeg har bedt en tømrer komme og give et tilbud på et stykke arbejde, er jeg ikke villig til at betaler straks han træder ind af døren. Jeg har ringet efter ham for at få et tilbud og så tager jeg stilling derefter.

Så et forslag vil være ikke at nævne noget med timer og se på det som et møde, hvor du skal sælge dig selv. Du skal ikke komme med alle guldkorn under det første besøg, men blot komme med grundidéerne.

Held og lykkeSmile

Med venlig hilsen

Thomas

Sportsstuff.dk - stort udvalg af badehætter

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har spurt, jeg svarede.

Jeg beklager da, du føler dig truffet, for det var absolut ikke hensigten at fornærme.

Hvad vil du så stille op med en kunde, der ikke finder din personlige farveskala passende?

Lige nu- har du bare givet en grund mere.

At man har svært ved at tage kritik, det kan man lære! Det er ikke dig personligt (jeg kender dig ikke, og du aner ikke, hvem jeg er), men dit produkt- og konstruktiv kritik skal man kunne håndtere.

Øv-nu blev jeg vistpersonlig. Men det er et råd. Du kan tage det til dig eller lade det ligge.

Mvh

Tine

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler links til siden der er kun 339 links til siden ifølge yahoo site seach

Husk ret blog peger hvor der går fleste links det denne her side uden www og blog foran http://soederberg-indretning.dk

Regn med der skal rimelige antal besøgene og relevante besøgene til siden har du installeret google analyse værktøj på din side ?

Søgeord optimering på din side tror jeg du ville få flere kunder for ved f.eks. ord som indretning stue kunne jeg ikke finde dig på første side og jo indretnin ordet i domænet burde kunne komme rimeligt op disse ord med indretning, vi fås flere links hvor der står relevante tekst på siderne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)