Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivlsom succes i søgemaskinerne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website, Automag, har været oppe siden august/september i år, men jeg synes ikke rigtigt jeg har fået den fremgang i søgemaskinerne, som mit arbejde med optimering "berettiger" til. Der er masser af indhold på siden (134 artikler af forskellig længde), og jeg har All in one SEO installeret (da siden baseres på Wordpress), og har fået tilføjet siden til en række linkkataloger m.m. 

At jeg ikke ranker så højt på de keywords jeg har specificeret, det kan jeg leve med, fordi jeg bevidst har valgt en "ikke-SEO-venlig" home title. Men de enkelte artikler ranker heller ikke særligt højt på Google. Hvis jeg for eksempel søger på "kia ceed test", skal jeg helt om på side 17 før min artikel dukker op, og den artikel har været online siden august.

Samme lave succesrate gør sig gældende for stort set alle andre artikler også. 

Er det for tidligt i processen at bekymre sig om dette, i forhold til at Automag kun har tre måneder på bagen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså generelt er dine titler ikke helt i skabet, men uanset hvor meget du optimerer på din side, så kommer du ikke op i søgemaskinen kun på det.

Du skal ud og skaffe en masse gode links til din side og der er masser af dygtige seo folk herinde der kan hjælpe med råd, vejledning, guides og sågar lave det for dig, hvis du ikke selv gider :-)

Men skaf relevante links fra forums, klubber, andre bilsider, bilnyhedsportaler, evt. prøv og samarbejde med andre bilsider og tilbyd i kan linke sammen.

Det er i sidste ende din optimering af siden, kombineret med god linkbuilding, der skaber resultater.

Jeg arbejder selv på en portal med relateret indhold, så jeg kunne være en mulig samarbejdspartner :-) Men det kan vi tage over privat mail... :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere links - fra forskelling steder

lidt mere text på forsiden burde også kunne hjaelpe

Dine titler og descriptions er ikke fanstastisk

Har du overvejet foerst at starte din branding senere?  og bruge home title og home decription mere hen i retning af biler, seje øser, biltest etc:

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Mit website, Automag, har været oppe siden august/september i år, men jeg synes ikke rigtigt jeg har fået den fremgang i søgemaskinerne, som mit arbejde med optimering "berettiger" til. Der er masser af indhold på siden (134 artikler af forskellig længde), og jeg har All in one SEO installeret (da siden baseres på Wordpress), og har fået tilføjet siden til en række linkkataloger m.m. 

At jeg ikke ranker så højt på de keywords jeg har specificeret, det kan jeg leve med, fordi jeg bevidst har valgt en "ikke-SEO-venlig" home title. Men de enkelte artikler ranker heller ikke særligt højt på Google. Hvis jeg for eksempel søger på "kia ceed test", skal jeg helt om på side 17 før min artikel dukker op, og den artikel har været online siden august.

Samme lave succesrate gør sig gældende for stort set alle andre artikler også. 

Er det for tidligt i processen at bekymre sig om dette, i forhold til at Automag kun har tre måneder på bagen?

Hej Kristian,

3 måneder er ret kort tid for nye domæner, som først skal finde sig til rette før man overhovedet kan se de 'rigtige' placeringer.

Brug noget mere tid på linkbygning, byt med andre bilsider, kommenter på blogs, skriv artikler på blogs, forummer og artikel databaser.

VIGTIGT! Sørg for at dine Titles matcher de søgerod du går efter.

Men egentlig ville jeg bare sige du har et fedt Wordpress Theme, det skal jeg også haveBig Smile

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Men egentlig ville jeg bare sige du har et fedt Wordpress Theme, det skal jeg også haveBig Smile

Det tænkte jeg også, så mon Kristian vil være så venlig og fortælle hvilket Theme der er han bruger?

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tips indtil videre! Det er helt sikkert brugbart!

Til jer der spørger efter mit tema: http://www.organicthemes.com/themes/structure-theme/

Foreslag til andre gode artikel databaser, udover anyhed.dk?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, - det har ikke så meget med det du spørger om, at gøre.. men jeg var lige hurtigt inde på din side, som jeg ivørigt synes er flot! - Men efter lidt hurtig gennemlæsning, kan jeg se, at du har lidt "bøvl" med "tiltaleform", - du skriver både "du" "jer" og helt nede forneden på siden ved din "kontakt" og "om", kammer den helt over for dig, så vil du være "de's" med småt.. Vil du skrive "de" skal det jo være De.. Men jeg tror det er en fejl, - er det ikke?;-)

Men mht til "du" eller "jer" - så beslut dig til en ting, og så vær konsekvent.. Jeg kan godt lidt den direkte form - DU - for det er MIG som besøger DIN hjemmeside, - kan du følge mig? Og det er oftest alene jeg surfer..;-))))

mvh/ Ulrik

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik. Der ramte du vist et ømt punkt. Kan godt se jeg ikke har været helt konsekvent nok i min tiltale. Har ikke tænkt mig at rette samtlige artikler for "fejl", men vil selvfølgelig være opmærksom på det fremover.

...og naturligvis skal "De" være med stort...Skype-Blush

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Erik Hamre:

Men egentlig ville jeg bare sige du har et fedt Wordpress Theme, det skal jeg også haveBig Smile

Det tænkte jeg også, så mon Kristian vil være så venlig og fortælle hvilket Theme der er han bruger?

Morten

Ellers kan man tit se det i kildekodenWink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)