Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner med eller uden "-"

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lille fordel SEO mæssigt med bindestreg, da bindestregen viser at der er tale om 2 ord. Vælger du et domæne uden bindestreg, så skal du først lære søgemaskinen at det er 2 ord, hvilket gøres via ankertekster.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

baeps:

Tak for hjælpen!

Jeg er ikke super skarp i hvad angår domæner. Er det muligt at købe et domæne+webhotel hos fx One.com og så yderligere et domæne, som sender en videre til ens "oprindelige" domæne?

 

 

Nej, løsningen er at købe hoveddomænet hos One.com med webhotel og købe det andet domæne hos f.eks. gratis-dns.dk og lave en 301 redirect til hoveddomænet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

baeps:

Tak for hjælpen!

Jeg er ikke super skarp i hvad angår domæner. Er det muligt at købe et domæne+webhotel hos fx One.com og så yderligere et domæne, som sender en videre til ens "oprindelige" domæne?

 

 

 

Nej, løsningen er at købe hoveddomænet hos One.com med webhotel og købe det andet domæne hos f.eks. gratis-dns.dk og lave en 301 redirect til hoveddomænet.

 

er du sikker på at det skulle i denne tråd?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke komme med en længere roman om hvordan man tester sådan noget, men jeg kan fortælle dig at domænet har meget lidt betydning for hvordan man ranker på keywords. og den lille betydning det har, kan ikke resulterer i den store forskel som din test viser. er der så stor forskel, er det fordi der er andre ting som har spillet ind.

Yderligere er meningen med keyword domæner at man skriver keywordet i domænet på samme måde som der bliver søgt, hvilket vil sige i de fleste tilfælde med bindestreg hvis der er flere ord. I dit tilfælde søger folk jo ikke på medulinkroatien, men medulin kroatien.

Og i sidste ende er det med bindestreger som har den lille fordel, men det er virkelig en MEGET lille fordel. :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:
er du sikker på at det skulle i denne tråd?
jep, trådstarter spurgte tidligere til one.com og flere domæner :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Hamburg1991:
er du sikker på at det skulle i denne tråd?
jep, trådstarter spurgte tidligere til one.com og flere domæner :)

Ups Embarrassed den havde jeg lige overset

Undskyld @Nicolaj

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Og i sidste ende er det med bindestreger som har den lille fordel, men det er virkelig en MEGET lille fordel. :)

MVH Kim

jeg tror også forskellen er meget lille Big Smile

Mvh, Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

jeg tror også forskellen er meget lille Big Smile

Mvh, Morten

Yes

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)