Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. linkbuilding

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et spørgsmål som jeg ønsker svar på da jeg er lidt på bar bund.

Hvis man gerne vil ranke godt på feks. computer kan man så blot finde en halv hundrede fora på nettet og paste følgende tekst :

I have experienced to be an emcee in different occasions. Actually, I am aspiring to become a well-known and expert TV host in any program. I am fun of watching TV and listening to radio stations. 
computer

I min verden er det helt ude i hampen, for det første bliver alle tekster jo ens.
Lad mig lige høre hvad SEO eksperterne siger til det ovenstående.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. og skriv artikler der dækker dit keyword med anchor-links, lav pressemeddelelser osv. på omkring de 400-500ord.

link link link. men selvfølgelig bliver det svært at ranke højt på lige præcist "computer" :) Longtail keywords kan du dog få success med, via denne metode.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Hej alle

Jeg har et spørgsmål som jeg ønsker svar på da jeg er lidt på bar bund.

Hvis man gerne vil ranke godt på feks. computer kan man så blot finde en halv hundrede fora på nettet og paste følgende tekst :

I have experienced to be an emcee in different occasions. Actually, I am aspiring to become a well-known and expert TV host in any program. I am fun of watching TV and listening to radio stations. 
computer

I min verden er det helt ude i hampen, for det første bliver alle tekster jo ens.
Lad mig lige høre hvad SEO eksperterne siger til det ovenstående.

Det er ikke helt ude i hampen, men stod det til mig, ville jeg finde en del flere fora, og skrive unikke tekster på alle sammen. jeg formoder du mener i din signatur? hvis ikke det er det du mener, men i stedet mener når man besvare tråde, så skal du helt sikkert ikke spamme på den måde. men i stedet besvare indlæggene som du gerne ville have andre skulle svare dig hvis du havde et spørgsmål.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Hvis man gerne vil ranke godt på feks. computer kan man så blot finde en halv hundrede fora på nettet og paste følgende tekst :

I have experienced to be an emcee in different occasions. Actually, I am aspiring to become a well-known and expert TV host in any program. I am fun of watching TV and listening to radio stations. 
computer

På alle måder kan jeg kun fraråde dette.

Dette vil både kun være en halv-løsning + det er metoder, som ikke bør bruges overhovedet. Du bør sætte dig lidt ind i linkbuilding. Der er flere danskere som har skrevet bøger om SEO, hvor du får en introduktion til hvad linkbuilding kan omhandle. Ikke at sige at man ikke kan skrive et link i et forum - men direkte spam af diverse fora.. og så med ens tekster; nej, nej og atter nej...

Jeg skriver tilmed nogle artikler om SEO i forbindelse med advent, hvor jeg har åbnet ned tråd her på amino. I denne tråd kan lader jeg brugerne komme med forslag til hvad den næste artikel kan omhandle. Du kan jo eventuelt komme med et forslag omkring noget specificeret ved linkbuilding her :-)

Jeg håber det går dig godt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke mig der har tænkt mig dette men 'nogle folk' jeg har til at administrere det for mig - jeg lader lige tråden være åben lidt endnu for at få flere input.

Jeg vil blot vide om det er korrekt at gøre det på denne måde (der gøres nok også andet) da jeg ikke selv ved det.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

At spamme på internettet medfører bare at flere og flere bruger "nofollow", det er på ingen måde det værd.

1 kvalitets link, kan sagtens være 100 spammy links værd.
Så fokuser på at få links på sider som har samme genre og som indeholder kvalitets indhold.

Fokuser på 2-3 kvalitets links om dagen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)