Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmafon? WTF ..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre end mig, som er Firmafon kunde og som idag oplever problemr?

 

Mine kunder bliver mødt af "The account is closed due to missing payment".. Jeg har forsøgt at træffe Firmafon, men deres telefonanlæg siger det samme.. Mail sendt til dem men ej besvaret.

 

Any advice? Nogle der ved hvad der foregår? Det er anden gang vi oplever det, og sidst fik vi en lang næse og forklaring om en opdatering der var gået galt ..

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer her. Sikker på betalingen er gået igennem? ;)

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig har vi betalt.

Jeg har påtalt forholdet over for Firmafon, som bekræfter at de har problemer med systemet.

Jeg har ydermere påtalt det forhold, at det stiller os i et særdeles dårligt lys at vores kunder og partnere bliver mødt med beskeden om at vi misligholder vores forpligtelser.

Det må jo siges at være et forholdsvis stort ansvar, at drive andres telefonsystem.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jstrib:

Jeg har ydermere påtalt det forhold, at det stiller os i et særdeles dårligt lys at vores kunder og partnere bliver mødt med beskeden om at vi misligholder vores forpligtelser.

Det er i hvert fald mindst lige så katastrofalt, som at de ikke kan komme i kontakt med jer.

Er der ikke mulighed for at viderestille opkald der går til jeres hovednummer, til en mobiltelefon?

EDIT: Uden om Firmafon systemet, naturligvis..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jstrib:
Jeg har ydermere påtalt det forhold, at det stiller os i et særdeles dårligt lys at vores kunder og partnere bliver mødt med beskeden om at vi misligholder vores forpligtelser.

Helt uacceptabelt.

Skift udbyder, den slags er utilgiveligt og ualmindeligt uprofessionelt.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i det hele taget lovligt med sådan en meddelelse?

Noget siger mig at selvom der var tale om en manglende betaling, så er det ikke ligefrem noget man må skildre med på den måde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Er det i det hele taget lovligt med sådan en meddelelse?

Noget siger mig at selvom der var tale om en manglende betaling, så er det ikke ligefrem noget man må skildre med på den måde.

Kunne godt være en overtrædelse af markedsføringsloven. Uanset hvad er det den mest sikre måde at miste kunder på. Har set og hørt mange ting gennem min karriere, men det flop der tror jeg faktisk tangerer en top 3 placering over "Things you never do" Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Jeg beklager meget at vi i går havde problemer med en håndfuld af vores kontoer, heriblandt vores egen og jeres. Fejlen blev rettet indenfor få minutter efter vi opdagede den.

Som jeg også skrev i mail til dig i går aftes er vi helt enige i at det på ingen måde er acceptabelt og vi kender til fulde vores ansvar for at drive en 100% stabil platform.

Problemet ligger desvære i en udbyder vi benytter som ikke har den dynamik vi som hurtigvoksende virksomhed har brug for, dette er til fulde vores ansvar og vi er derfor også i gang med at investere store summer i at løse dette.

Jeg håber den mail jeg sende dig i går som både indeholder en længere forklaring og en stor undskyldning giver en dybere indsigt i hvad vi gør for at løse problemet, desværre kan jeg ikke skrive alle detaljer her da den indeholde en række fortrolige oplysninger.

Jeg ville håbe vi var umenneskelige problemfri, men desværre laver vi også fejl, fejl vi hele tiden lære noget af og som vi hver dag forsøger at udbedre med alle de resourcer vi har til rådighed.

 

Jeg håber du og andre har forståelse for at vi gør alt hvad vi kan.

 

Fortsat god dag

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas:

Jeg håber du og andre har forståelse for at vi gør alt hvad vi kan.

Alle kan være nede, det er nok beskeden

"The account is closed due to missing payment"..

at I skal sørge for aldrig gentager sig, uanset årsag.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Niklas:

Jeg håber du og andre har forståelse for at vi gør alt hvad vi kan.

 

Alle kan være nede, det er nok beskeden

"The account is closed due to missing payment"..

at I skal sørge for aldrig gentager sig, uanset årsag.

Jeg er helt enig! Desvære kommer den besked ikke fra systemer vi har kontrol over i dag og bl.a. derfor kommer vi til hurtigst muligt at skifte hele vores infrastruktur ud så vi dermed får langt bedre kontrol over hele processen. Det er utroligt frustrerende, men vi arbejder så hurtigt vi kan på at udbedre dette.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)