Hej Jacob
Jeg beklager meget at vi i går havde problemer med en håndfuld af vores kontoer, heriblandt vores egen og jeres. Fejlen blev rettet indenfor få minutter efter vi opdagede den.
Som jeg også skrev i mail til dig i går aftes er vi helt enige i at det på ingen måde er acceptabelt og vi kender til fulde vores ansvar for at drive en 100% stabil platform.
Problemet ligger desvære i en udbyder vi benytter som ikke har den dynamik vi som hurtigvoksende virksomhed har brug for, dette er til fulde vores ansvar og vi er derfor også i gang med at investere store summer i at løse dette.
Jeg håber den mail jeg sende dig i går som både indeholder en længere forklaring og en stor undskyldning giver en dybere indsigt i hvad vi gør for at løse problemet, desværre kan jeg ikke skrive alle detaljer her da den indeholde en række fortrolige oplysninger.
Jeg ville håbe vi var umenneskelige problemfri, men desværre laver vi også fejl, fejl vi hele tiden lære noget af og som vi hver dag forsøger at udbedre med alle de resourcer vi har til rådighed.
Jeg håber du og andre har forståelse for at vi gør alt hvad vi kan.
Fortsat god dag