Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

musikunderviseren.dk - Nyt website der skal gøre det nemt og gratis at finde en musikunderviser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er 

Jeg har lavet et site der blev offentliggjort den 25. november

Presse: 

www.musikunderviseren.dk vil skabe kontakt mellem de mange mennesker, som kan spille et instrument, og dem som gerne vil lære det. På hjemmesiden kan man, som musiksøgende gratis oprette en forespørgsel inden for de forskellige instrumentgrupper, og så ellers bare læne sig tilbage og vente, indtil musikunderviserne nær dig melder sig. Musikunderviseren.dk er også et godt redskab for musikundervisere eller folk som kan spille. De kan nu let få et overblik over hvem der mangler en musikunderviser i deres nærområde.

Vil gerne have noget feedback på min side og vil meget gerne have nogle gode ideer til hvordan jeg kan få det udbredt. 

Håber i har tid til at give mig en besked med på vejen.

Mvh Asbjørn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus C
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Mange gange tak for at du ville støtte op omkring projektet.

Mvh Asbjørn

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn,

Det var så lidt. Som du kan se af min hjemmeside, så er jeg også glad for musik, og vil via vores aftenskole gerne muliggøre kvalificeret undervisning til voksne musikere. :-)

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn.

Din side ser rigtig interessant ud - og jeg arbejder selv til daglig med en blog omkring musik.

Så vidt jeg har forstået - handler dit site omkring man som musikunderviser formidler kontakt til en mulig kunde? 

Jeg driver til daglig selv en blog omkring musik med interviews og andet lir - måske vi kunne finde ud af noget sammen, vi er trods alt i samme branche

Du kan evt. smide mig en e-mail på Oliver [Snabela] Oliverwinther.dk

bedste hilsner

Oliver 

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjerne der musikunderviseren.dk i titlen dit domæne du lige vel hvad nummer 1 på google satse på de andre søge ord musik undervisning tilbydes kombiner masser af dine ord i titlen forskeligge på hver underside ,det er denne titlen her jeg mener  titlen <title>Musikunderviseren.dk - Musikundervisning for elever og undervisere</title> huske gerne alle 67 tegn i titlen der vises på google

husk lav hver nyt emme i teksten især lange sider med tekst på brug enten h1 eller h2 det skaber overblik i teksten at der kommer overskrifter ved hvert nyt emme og husk lige gerne et søgeord ind der , det hjælper på google placering.

arbejde desuden mere med interne links struktur med titlen i anker linket , husk længere h1 øverste hver siden

Elbassen basguitaren er en slags forenkling af kontrabassen

skaf flere links og atter flere links formidle din hjemmesiden så meget som muligt

Jeg og nogle andre skrev nogle tips i denne her tråd

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ihvertfald få bredt budskabet til undervisere ved at sende nyheden til Musikerens E-nyt
- den ryger lige i postkassen hos rigtig mange musikere i DK...

Send din pressemeddelelse til Morten Fischer på mf@dmf.dk

Få at få bredt budskabet til potentielle elever kan du overveje at indrykke et opslag på www.aage.dk + www.soundcheck.dk - der er rigtig mange der søger på disse sites!

Alt ovenstående koster ikke en krone! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)