Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker HOT or NOT?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg på tænker at købe størrer mængder af disse smykker, med henblik på videre salg til forretninger. Da jeg ikke er helt sikker på dem, vil jeg sætte pris på din mening.

Smykkerne kommer til at ligge på ca. 100 kr. til slut forbrugeren.

Hvad siger du?

På forhånd tak.

Med Venlig hilsen

Calvin

 

 

 

 

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes begræbet "disse smykker" er lidt vidt. Hvilke smykker er der tale om og det er jo altid noget hvis du kan skaffe dem billigt og i god kvalitet.

 

Rettelse: Der kom billedet

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige min smag..

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det er ca. 150 forskellige slags. Men  alle i denne stil. Jeg syntes det var lidt meget, at vise alle 150 så disse er et nogle af dem, men de viser meget godt hvilken stil.

 

Kvaliteten er fin til prisen vil jeg vurderer. Materialet er forholdsvis ben, træ og en form for plast.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at 100 kroner er alverden for disse smykker, men det er MEGET svært at vurdere uden at have dem fysisk, for jeg husker tydeligt at min mor engang købte nogle rigtig flotte smykker online - men da hun så fik dem ind af døren, så lignede det slet ikke dem på billederne og det var billigt lort :)


Dermed ikke sagt at disse smykker er billigt lort - for sådan som de ser ud der, synes jeg da at 100 kroner virker fair nok.

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wi

Jeg forstår dit synspunkt med kvaliteten. Men jeg vurderer den selv som god, og det er ikke der jeg er usikker. Det er mere selve stilen af smykkerne.

 

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Stilen henvender sig helt sikkert til et lidt ældre segment (35+, 40+ års alderen). Umiddelbart er det sådan noget min mor ville tage på. Jeg tror dog ikke at du skal meget over de 100 kr før at en hel del købere falder fra.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)