Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den bedste søgemaskineekspert?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en profesionel webmaster der har lyst til at starte et samarbejde med mig.

Det drejer sig om en søgemaskine med 10.000 brugere hver dag

Der er mulighed for rigtig god indtjening, vil dog gerne hvis du bor i nærheden af Fredericia og har mulighed for at kigge forbi for at kigge på sagen. Her vil du dog først blive bedt om at underskrive en hemmelighedserklæring.

Jeg kan ikke røbe mere her.

Med venlig hilsen

Finn Olesen

u2@profibermail.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type opgave er det du vil have løst? er det SEO ekspert du mener, eller har du din egen søgemaskine med 10000 daglige brugere?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Hvilken type opgave er det du vil have løst? er det SEO ekspert du mener, eller har du din egen søgemaskine med 10000 daglige brugere?

Jeg formoder at han søger en SEO ekspert med henblik på at optimere søgemaskinens algoritmer - dog er jeg heller ikke helt sikker på hvad der menes og hvilken type tidsmængder eksperten skal lægge i projektet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Systemet som jeg skal have hjælp til at udvikle og sætte i funktion ligner rent teknisk www.Dating.dk , men det er dog ikke mennesker der her er i centrum.   

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke afvisende overfor et samarbejde - hvis du er frisk på et møde, så lad os sætte det i stand. Vi bor i Bramming, så det er ikke så voldsomt langt væk.

Lad mig høre fra dig.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder Godt.

Jeg har fri hver Fredag, Så hvis det passer dig, og vejret er til det vil jeg aflægge dig et besøg D 10/12 eller 17/12. ved 10.00 tiden.

Kunne du ikke være så venlig at Maile dato og adresse. til min mail adr. u2@profibermail.dk så har jeg også bedre styr på mine aftaler.

Med venlig hilsen

Finn Olesen

Skyttevej 20

7000 Fredericia

Tlf. 50530848

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)