Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke informationer skal man have fra en kunde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvilke informationer vil i mene man som minimum skal have fra en kunde, inden et salg?

Jeg spørger i forhold til salg af e-books (kunne gælde for alt der ikke kræver en leveringsadresse), Umiddelbart er det jo en fordel at have så lidt halløj kunden skal udfylde inden et køb så muligt, så er det dumt at fjerne alt andet i check-out, end en e-mail og så selvfølgeligt betalingsmulighederne ?

Mvh

/Jacob

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at en email er nok. På den måde kan du fange folk der stopper inden betaling og sende dem en mail a la "hvorfor nåede du ikke til betaling - Er der noget vi kan hjælpe med?", samtidigt kan du efterfølgende sende et spørgeskema med spørgsmål omkring din ebogs kvalitet osv.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var også det jeg tænkte - men så slog det mig om der var noget info i forhold til betaling (fuldt navn, adresse, etc) man altid bør sørge for at have i forhold til betaling eller problemer med betaling.

- Og ja, folk kan snyde, men hvis jeg sletter alle muligheder for at indtaste de informationer, får jeg dem ihvertfald aldrig - er det en skidt ide?

 

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo også fakturere via email. Hvis det er løsning du kan bruge kan du måske godt tage udgangspunkt i den oplysning og så klare dig med det.

Mvh
PLI | Affugter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)