Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At lave en miniparlør m/lyd til WP side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne lave en miniparlør dansk/fransk til parisbonjour. Har set en side som har det saadan her:

 

Men jeg vil have lydfil med til.

Har i nogen gode ideer til hvordan dette kan klares til en wordpress side, saa modtages de gerne :-)

Mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den faar li lidt førstehjælp ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du kunne vel bare lave denne lydfil og lægge den op på din server. Herefter kan du sætte lydfilen ind som et link på hvert ord. Eller også kunne du jo også udfra hvert ord have et link som hedder Lyt her eller lignende.

 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for det men hvordan kan jeg lave en lydfil og ligge paa serveren? Er hos UnoEuro.

Men ja det er noget med "Lyr Her" ikon eller noget jeg havde tænkt mig ud for hvert ord, for at lytte. Men man skal gerne blive paa siden for at høre det og uden at nyt vindue popper op.

 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du kunne måske bruge noget i stil med dette her http://wordpress.org/extend/plugins/audio-player/

Det skulle være muligt at lave med det plugin, så der ikke popper et nyt vindue eller lign. op. Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du har brug for hjælp.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det vil jeg se igennem og tak for pb muligheden.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, fandt ogsaa den her http://wordpress.org/extend/plugins/podcasting/screenshots/ som MT bruger paa hans video blog. Den ser jeg ogsaa li paa.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)