Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange søgeord, kan en mand klare?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Er ved at afslutte min uddannelse, og skal starte en rådgivningsvirksomhed, hvor jeg skal være fuldtid. Jeg sidder i øjeblikket og forsøger at lave en velovervejet plan over vejen til mit mål.

Her kommer så mit spørgsmål.

Jeg kommer til at bruge mange timer online, og vil blandt andet skrive masser af artikler, video osv., men hvor mange søgeord kan en mand arbejde på af gangen?

Jeg ved godt der ikke er en facit liste, men der skal jo være tid til alt det andet også, derfor vil jeg ikke sætte næsen op efter noget der er urealistisk, med den konsekvens at jeg kun når halvejs med 30 i stedet for i toppen med 10.

Kan i give mig en ide om dette? Eller blot fortælle hvad i selv magter?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10.000 søgeord hvis det er stort set uden konkurrence og 1 søgeord hvis det er dybt konkurrencepræget.

Det er helt umuligt at sige, også gennemsnitligt, medmindre man har nogen helt specifikke krav for søgeordene og evt. allerede defineret søgeordene.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min indgangsvinkel til det er, at jeg fx. finder X antal søgeord, som jeg skriver artikler og linkbuilder på. Der må man kunne komme frem til et realistisk antal at arbejde med, lad os sige 4 timer hver dag. 

Jeg an ikke rigtig se hvordan nogen skulle kunne arbejde med 10000 ord af gangen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg magter kun min egen side satser på den ligger i toppen med alle ord i min branchen , angående antal når jeg har satse på et par hovedet ord giver det til 1000 vis andre ord på siden bare de ligger tæt op ad det samme ord , jeg har satset på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:
men hvor mange søgeord kan en mand arbejde på af gangen?

Du skal ikke tænke så snævert :)
I forhold til keywords skal du i højere grad tænke på, hvordan du kan udvikle indholdet på dit website og dermed øge mængden af de keywords du bliver fundet på - og den samlede trafik det så giver.

Det er indholdsudviklingen, der er udfordringen.

Et af de websites jeg er med til at drive tjekkede jeg lige - vi kommer til at runde søgemaskinetrafik set over hele året på mere end 1 million forskellige keywords - og det er på kun på dansk! I udlandet har jeg arbejdet med sites hvor antallet er endnu større.

Det siger sig selv, at vi ikke sidder og arbejder individuelt med alle de keywords. Vi arbejde netop meget mere med indholdsudviklingen i bred forstand.

Vi har naturligvis også nogle benchmark keywords, som er særligt meget i fokus og meget af det bredere indhold skabes omkring disse temaer. Det ene udelukker ikke det andet :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Boysen:
men hvor mange søgeord kan en mand arbejde på af gangen?

Du skal ikke tænke så snævert :)
I forhold til keywords skal du i højere grad tænke på, hvordan du kan udvikle indholdet på dit website og dermed øge mængden af de keywords du bliver fundet på - og den samlede trafik det så giver.

Det er indholdsudviklingen, der er udfordringen.

Et af de websites jeg er med til at drive tjekkede jeg lige - vi kommer til at runde søgemaskinetrafik set over hele året på mere end 1 million forskellige keywords - og det er på kun på dansk! I udlandet har jeg arbejdet med sites hvor antallet er endnu større.

Det siger sig selv, at vi ikke sidder og arbejder individuelt med alle de keywords. Vi arbejde netop meget mere med indholdsudviklingen i bred forstand.

Vi har naturligvis også nogle benchmark keywords, som er særligt meget i fokus og meget af det bredere indhold skabes omkring disse temaer. Det ene udelukker ikke det andet :)

Yes

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Mikkel, det giver mig en indgangsvinkel til en helt anden strategi! 

Og den kan jeg jo læse mig til i din bog :) (fantastisk læsning indtil videre)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Mikkel er en klog mand!

Jeg vil anbefale dig at holde øje med din trafik løbende -- og justere ind. Måske er de kerneord og kerneområder, du vælger at fokusere på, faktisk ikke særligt givtige.

Mange lægger ud med at optimere på armaturer, når det skulle have været vandhaner. Metaforisk sagt.

At afdække, hvad de kernepersonaer, man ønsker at tiltrække, interagere med og få konverteret til at foretage den handling, man dybest set, ønsker, har jeg fornylgit skrevet om her: Online behovsanalyse: Den omvendte Bermudatrekant.

Du kan med Google Webaster Tools, Google Analytics og Google Keyword Tool External komme rigtigt langt.

Hvis du går efter en hurtig effekt -- og måske vigtigere endnu -- en hurtigere mulighed for at dræbe dine hypoteser frem for at dræne dine tidsressourcer, så overvej at køre nogle AdWords-kampagner i begrænset omfang på de kerneord og kernestofområder, du regner med vil gi' den effekt, du ønsker.

Hvis det ikke virker, har du spildt måske 800 kroner og 5 timers arbejde. I stedet for 5-12 måneders fokuseret SEO-arbejde. Bare et pragmatisk tip.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)