Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link Building - opmærksomhed?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Inden man kaster sig ud i Link Building og evt. får opgaven i outsource - er der områder man skal være opmærksomme på? fx. mængden af links osv.

Håber på tilbagemeldinger :)

 

v.h.

John

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal lære lidt af det basale af SEO selv, så du ved om du får hvad du betaler for. SEO er faktisk meget sjovt, når man ved hvad det handler om, så du burde prøve selv :)

.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

JSLarsen:

Hej,

Inden man kaster sig ud i Link Building og evt. får opgaven i outsource - er der områder man skal være opmærksomme på? fx. mængden af links osv.

Håber på tilbagemeldinger :)

 

Du bør kende til det væsentlige og mest "basic" SEO , læs evt. blogs som

http://www.demib.dk/

http://www.thomas-rosenstand.dk/laere-seo

http://densynligemand.dk/

De to første har skrevet nogle ebøger, hvoraf der findes en light af begge, men stadigvæk fyldt med guldkorn.

Held og lykke med outsource!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og Jonathan,

Tak for jeres besvarelser.

Jeg har købt flere af Demib og Rosenstrands pdf bøger og læst dem. Men da længere tid siden jeg har kigget i dem. Mener ikke der står så meget i relation til Link Building..

v.h.

John

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ok... Jeg havde ikke opfattet det således..

Det du skal sørge for er at det er nogle der har forstand på det, og at de sikrer dig at du får links fra relevante steder fra. Der findes mange services ala "1000 backlinks for 9.95 dollars" og de er sjældent noget værd

Husk at linkbuilding kun er en del af ens SEO arbejde, men det formoder jeg du er klar over!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

JSLarsen:
Jeg har købt flere af Demib og Rosenstrands pdf bøger og læst dem. Men da længere tid siden jeg har kigget i dem. Mener ikke der står så meget i relation til Link Building..

Så har du ikke læst så meget - der er hele 65 sider dedikeret til linkbuilding i SEO 2.0 :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du går i gang med at outsource din linkbuilding til andre, synes jeg, du skal snuppe de lavthængende frugter selv.

Søg på dine konkurrenter og se hvilke sider der linker til dem, og send disse sider en mail, hvor du foreslår at de tilføjer et link til din side også. Du kan fx. krydre disse mails med en oversigt over døde links, du finder på de pågældende sider, så du får scoret nogle plus-point på at hjælpe de respektive webmastere.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det er SEO FAQ vi har fra dig - kan ikke huske om der står så meget omkring området i denne. Alternativt må vi jo have fat i den anden bog fra dig.

v.h.

John

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JSLarsen:

Hej Henrik og Jonathan,

Tak for jeres besvarelser.

Jeg har købt flere af Demib og Rosenstrands pdf bøger og læst dem. Men da længere tid siden jeg har kigget i dem. Mener ikke der står så meget i relation til Link Building..

v.h.

John

Du skal vist læse igen så - der er masser om linkbuilding i SEO-LEX :-)

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)