Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det proffesionelt nok på denne måde?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har http://soederberg-indretning.dk som er lavet i wordpress.....

Jeg har på nuværende tidspunkt opgivet at lave en webshop, men sælger møbler via menupunktet sælges og så kan folk kontakte mig via min kontaktformular......

Er dette oki?

Eller er det uproffesionelt?

Har endnu ikke så meget at sælge nemlig men det skulle gerne blive til mere med tiden.......

 

Lad mig høre......

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok en superflot side synes jeg - ang. salg så tænker jeg at det pt. er personligt på den lidt blog-agtige måde (og det passer fint ind i en allerede ret personlig side) - men hvis du skal til at sælge flere/mange ting, ville jeg nok lave "sælges" siden med en opstilling ala en fuldblods webbutik. Få noget dankort/betalings-logo på, lav teksten lidt mere formel, etc (og hvordan kan du have fast porto på alle møbler?)

 

Mvh

/Jacob

 

 

 

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone, 

Jeg vil anbefale dig at smide en knap ind under produktet, hvor du så kalder den "kontakt vedr. salg" eller lignende. 

Så vil jeg mene det sagtens kan fungere :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have..... må se på det med den knap...... ved ikke lige på stående fod hvordan jeg gør.........

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone..

Pæn og overskuelig side.

Personligt synes jeg det er ok at du ingen shop har på nuværende tidspunkt, netop fordi du ikke har 500 ting at sælge... Men når det kommer til stykket skal du stærkt overveje at få dig en.. Det vil gøre det nemmere for dine kunder at navigere på siden og finde frem til netop de produkter de leder efter...

You go girl :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer at lave en webshop, kan jeg hjælpe men en billig men flot opsætning.

 

Men hvis du ikke har så mange varer er din løsning fin.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

JacobBjerring:

Hvis du overvejer at lave en webshop, kan jeg hjælpe men en billig men flot opsætning.

 

Men hvis du ikke har så mange varer er din løsning fin.

tak men har ikke på nuværende tid behov for en webshop og når jeg har kan jeg selv fikse det, ellers tak......:)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Hej Lone..

Pæn og overskuelig side.

Personligt synes jeg det er ok at du ingen shop har på nuværende tidspunkt, netop fordi du ikke har 500 ting at sælge... Men når det kommer til stykket skal du stærkt overveje at få dig en.. Det vil gøre det nemmere for dine kunder at navigere på siden og finde frem til netop de produkter de leder efter...

You go girl :)

Det er også min plan når jeg engang har mere end 2-3 produkter.....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

DOH Lone skulle bare lige tænke og grave min basic html viden frem, er fikset......

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)