Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til keywords i WP all in one seo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu mine primære søge ord eks er: VW Polo, VW Golf, VW Passet, hvordan skriver jeg det så korrekt i all in one seo ?

Keywords: vw, polo, golf, passat eller

Keywords: vw polo, vw golf, vw passat

Mvh Kristian

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Keywords bliver ikke længere brugt af f.eks Google, så du skal ikke bruge tid og kræfter på at udfylde de felter.

Hellere brug tiden på en god og sælgende description, der får de søgende til at klikke på dit link istedet for konkurrentens.

:)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jamen så lader jeg bare dem være :-)

Mange tak

Mvh Kristian T

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må lige stille et spørgsmål. Du skriver at man ikke behøver at bruge tid på keywords. Er det ikke kun ved beskrivelsen af selve websiden? Og til hver blogindlæg/side skal man vel have keywords med?
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Jeg må lige stille et spørgsmål. Du skriver at man ikke behøver at bruge tid på keywords. Er det ikke kun ved beskrivelsen af selve websiden? Og til hver blogindlæg/side skal man vel have keywords med?

Det er META-keywords Google ikke kigger på. I alle andre sammenhænge bør man bestemt have sine keywords i tankerne.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da godt have hjælp til mit størgsmål i første indlæg alligevel :-)

Mvh Kristian

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian T:

Så vil jeg da godt have hjælp til mit størgsmål i første indlæg alligevel :-)

Mvh Kristian

Det er dette felt du ikke behøver skrive nøgleord i:

 

Det skader ikke, og hvem ved, hvad der sker i fremtiden.
Men som det ser ud lige nu, så brug hellere tiden på andre punkter.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå jeg troede kun det var Metakeywords i settings af All in one seo det ik var nødvendigt. Ved hver blogindlæg/side skriver jeg de keywords som jeg har i teksten ind i All in one seo og skriver igen de samme ord i tags. Er det okay på den måde?
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Nå jeg troede kun det var Metakeywords i settings af All in one seo det ik var nødvendigt. Ved hver blogindlæg/side skriver jeg de keywords som jeg har i teksten ind i All in one seo og skriver igen de samme ord i tags. Er det okay på den måde?

Det er en lidt underlig formulering du kommer med der, så ved ikke helt hvad du nøjagtigt mener (jeg tror dog, at du fejlagtigt tror, at du netop skal udfylde keyword på hver enkelt post/page).

Men lad mig gentage: Spild ikke tiden på at udfylde det keyword felt jeg har markeret i en rød cirkel på screendumpet ovenfor - hverken på hver enkelt page/post, eller i main settings af All-In-One-SEO-Pack.

Prøv evt at smutte herind: http://www.seo-lex.dk/download-light.html Der er ret god hjælp at hente Smile

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være tags der menes?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)