Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kravspecifikation?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går igang med en uddannelse som web-integrator inden længe, hvilket fik mig til at tænke over en ting. Der bliver talt så meget om "SEO venlige" hjemmesider og SEO kravspecifikationer til en potentiel udvikler af ens webshop. Da jeg som sagt snart begynder, kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre jer kloge mennesker om i kunne fortælle mig lidt nærmere om disse krav, så jeg kan tage det med mig under uddannelsen og optimerer disse områder.

Håber der er nogle venlige og kompetente sjæle, der finder vej forbi min tråd og gider hjælpe lidt.

Med venlig hilsen
Daniel Nørregaard 

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DesignYOU

Tak for svaret, først og fremmest. Jeg kender godt de to herre. Jeg ved de har skrevet en del nyttige ting om SEO, men kommer de også ind på SEO-delen af selve opbygningen af hjemmesiden? Jeg ved f.eks at Mikkel også sælger SEO kravspecifikationer separat, hvilket vel må være fordi at der ikke står så meget om det andet steds?

Med venlig hilsen
Daniel Nørregaard 

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at de begge kommer ind på hvordan en hjemmeside bør være bygget op mht. SEO (ellers vil de jo ikke være pengene værd).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel A. Nørregaard:

Jeg ved f.eks at Mikkel også sælger SEO kravspecifikationer separat, hvilket vel må være fordi at der ikke står så meget om det andet steds?

Nej, sådan hænger det ikke helt sammen. Det eneste ekstra du får når jeg laver en SEO Kravspecifikation til dig, i forhold til bogen, er alt det som baserer sig på konkrete analyser af dine planer. Alt andet får du også med i SEO 2.0 bogen.

Så med andre ord, så dækker SEO 2.0 skam det hele. En SEO Krvspecifikation, på den anden side, er et dokument der kun indeholder lige de ting som er vigtigt for planerne for DIT nye website, men som til gengæld baserer sig på dine konkrete planer, frem for SEO i bred almindelighed.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Nørregaard:
Tak for svaret, først og fremmest. Jeg kender godt de to herre. Jeg ved de har skrevet en del nyttige ting om SEO, men kommer de også ind på SEO-delen af selve opbygningen af hjemmesiden?

Ja det gør de ;)

Daniel A. Nørregaard:
Mikkel også sælger SEO kravspecifikationer separat, hvilket vel må være fordi at der ikke står så meget om det andet steds?

Det er muligt han gør det, hvis det er det du regner med at få her, var der ingen grund for Mikkel at sælge dem ....

Det er mit indtryk at SEO ikke er noget man bare lige kan give en opskrift på men er noget der tilpasses hvert enkel behov.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Nørregaard:

Hej DesignYOU

Tak for svaret, først og fremmest. Jeg kender godt de to herre. Jeg ved de har skrevet en del nyttige ting om SEO, men kommer de også ind på SEO-delen af selve opbygningen af hjemmesiden? Jeg ved f.eks at Mikkel også sælger SEO kravspecifikationer separat, hvilket vel må være fordi at der ikke står så meget om det andet steds?

Med venlig hilsen
Daniel Nørregaard 

Samme svar som fra Mikkel for mit vedkommende. Out-of-the-box SEO kravspecifikationer er lige så lidt værd som out-of-the-box SEO løsninger. Det generelle kan du lære i min og/eller Mikkels bog, men en rigtig kravspecifikation er en meget individuel sag.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Tekstsprutten Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Som supplement til dét, der allerede er skrevet, synes jeg, at det er vigtigt at huske at tænke bredt og stile efter at skabe helhed. Mit råd til dig er derfor, at du også husker at få de 'bløde dele' med. Hvad er formålet med hjemmesiden? Hvilket indhold skal den have? Hvordan ser fremtiden ud? Etc. En SEO kravspecifikation skal overordnet indeholde krav til design, teknik (funktion) og indhold.

En søgemaskinevenlig hjemmeside er kun dét udgangspunkt enhver hjemmeside-ejer burde starte med, men det er langt fra løsningen i sig selv.  

Super god indstilling. Held og lykke med din uddannelse. :-)

De bedste hilsner

Camilla Simonsen
www.tekstsprutten.dk

http://www.tekstsprutten.dk/seo-kravspecifikation.html

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at give dig step by step, men du kan læse lidt om SEO på 44 årsager til dine søgemaskine placeringer.

Håber det kan hjælpe, det var ihverfald meningen med blog indlægget.

Held og lykke med uddannelsen, er selv snart på hovedforløbet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)