Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til imoirt fra kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før købt fra Kina, og ved hvor galt det ka gå.

Jeg er nu igang med at starte ny webshop op, nye varer, ny "ukendt" leverendør.

Da jeg vil være 100% sikker på de sender mig mine varer, leder jeg efter et Dansk firma/person, der kan klare leveringen for mig, fra kina til DK.

levereing med skib.

Totale beløb for indkøbet er 1400USD.

Nogen der ka hjælpe?

mvhj

Dennis

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor stor en mængde gods er der tale om?  du skal regne med min 2 kubikmeter gods før det kan betale sig med Skib. 

Prøv vet. at kontakte Primecargo de vil formodenlig kunne hjælpe dig.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Jeg har eget speditionsfirma og har en dansk agent i kina der kan tjekke dine varer i kina inden de bliver sendt mv hvis det skulle have interesse. Vi har mange kunder som dig, og og der er jo mange faktorer i spil, så jeg foreslå du giver mig en opringning efter kl 9 idag fredag hvor jeg kan give dig et par gode råd, og jeg kan spore mig ind på hvad dit behov er og give dig et godt og uforpligtende tilbud på transporten...

Mange gode hilsner

/Sune

Tlf: 23235786

Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune, det lyder intressant.

Jeg har ikke fået målene/vægten på kassen inu, men det er måske på størrelse med 3 flyttekasser, ikke noget vildt, hellere ikke vægtmæssigt. under 50kg tror jeg .

Men det er en Reseller jeg køber fra. De vil jo have ppenge inden de går i gang med at pakke, MEN jeg er vild med ideen med at du har en mand i Kina, det kan tjecke tingene.

Jeg vil ringe så snart jeg hører mer info om min kasse, og håber på vi kan få os et godt samarbejde, da det kommer til at blive små bestillinger OFTE fra Kina, ville jeg meget ofte få brug for dit firma. Ser frem til et godt samarbejde.

Mvh

Dennis

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)