Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig god idé til IPhone/Android App

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har fået en rigtig god idé til en Iphone/Android applikation, som jeg tror vil sælge godt. Det er en meget simpel men brugbar applikation, der kan bruges af folk worldwide. Jeg forventer at applikationen kan sælges til ca. 15-30 kr. i App/Android store. Jeg regner med at applikationen bliver så populær, at en del folk (over 50.000) vil købe den. 

Er der nogen derude som har kendskab til en virksomhed, der kan udvikle applikationer til Iphone/Android, og som vil være interesseret i et samarbejde. Jeg forventer at virksomheden vil udvikle applikationerne uden omkostninger for mig imod at dele overskuddet, der vil komme fra salget af applikationen.

Ser frem til at høre fra jer derude.

Hilsen
ARC 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Fra  App Media ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej arc

Kan du fortælle lidt mere om din ide?

Ex. hvad det vil kræve at udvikle den (avanceret programmering?).

Vi bliver ofte kontaktet af personer med ideer til en app, og mange prøver den model du fremlægger, det er dog sjældent en holdbar løsning. 

Det kan være sværere end som så at få sin app set og solgt til de 50k mennesker du håber på. Det kan også kræve en del markedsføring, at få den ud til kunderne.

Alt i alt skal du nok regne med at din ide skal være helt fantastisk før nogen bider på, da du har alt at vinde og virksomheden har alt at tabe (tid, penge mm.)

Bare mine 2 cent...

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej App Media,

Tak for dit svar.

Mht. idéen så vil jeg helst ikke fortælle om den her. Der er tale om en applikation, som kan bruges af en bred målgruppe og kræver ikke den helt store programmering. 

Applikationen kan laves i både standard version og avanceret således at man kan prissætte applikationen forskelligt. Hvis I er interesseret, kan vi godt drøfte ideén nærmere. 

Hilsen
ARC 

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

arc:
Mht. idéen så vil jeg helst ikke fortælle om den her

Du er velkommen til at sende mig en PB. Jeg roder selv med programmering til begge platforme og jeg kan godt holde på en hemmelighed (så dette er min NDA :)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du får svært ved at udvikle en app gratis.

Uanset hvor god den er. Som regl koster flere tusinde at få udviklet en app.

 

Har du slet ikke noget budget selv?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Jeg har desværre ikke noget budget selv? Jeg tror meget på ideén og håber at der er nogen der vil samarbejde med mig.

Hvad koster det at få udviklet en simpel applikation til smartphone? Jeg ved godt det er svært at sige noget om omkostningerne, men jeg er bare interesseret i et skøn for en simpel applikation. Det eneste avancerede, der er i applikationen, er at man skal kunne slå en lokation op i en korttjeneste.

Hilsen
ARC

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

ikke for at stjæle din indlæg, men jeg kom også lige i tanke om en rigtig fed app, ved dog ikke om det er muligt at lave. vis det er så kan, så har man hverfald råd til julegaver i mange år frem :)

 

- Nichlas

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg kom også lige i tanke om en genial app, og den vil jeg godt dele med jer herinde.

En App som selv kan generere fede apps Yes hvad siger I så? Smile

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Fik du nogensinde hjælp til applikationen?

Ellers kan det være vi kan kigge på det.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en spændende debat om Apps.

Før I fortæller for meget om ideerne her på sitet, så tænk på at

apps er en software som i princippet kan beskyttes med et patent,

Apps ' en skal være ny, adskille sig væsentlig fra kendt teknik, virke og kunne udnyttes industrielt

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)