Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Naser" søger gratis tips/råd omkring SEO.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For jeg kan ikke helt få mine sider til at komme helt derop hvor det for alvor er sjovt :) 

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle kloge hoveder, hvad jeg mangler? - Altså jeg synes selv jeg har læst en del omkring SEO, og har fået fat i det grundlæggende. Men derfor så har jeg stadigvæk problemer med at få det til at fungere. 

Hvis du kigger på HTC Desire HD siden har du så nogle ideer til hvad jeg kan gøre bedre? 

- Jeg ved jo der sidder nogle kloge mennesker og læser med, og alt kan bruges, jeg har masser af tid (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

første ville jeg rette så den siden du har som forsiden er den som du til  linker desirehd.dk/forside , din forsiden skal rettes til den her siden http://desirehd.dk/ det giver største linker når nogle til dig at det er samme url

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael, 

Tak for svaret, ventede bare på du kom på banen ;) . Jeg er godt klar over det vil være bedst at flytte den til roden, men jeg er sådan lidt bange for at gøre det - sidste side jeg prøvede det med der gik det nemlig ikke super godt, på trods af jeg synes jeg fulgte Surftown's vejledning til UG. 

Men vil da bestemt lige prøve at kigge på det igen (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha kan se hele siden er fra start af bygget opad forsiden url, jeg ved ikke hvordan man løser dette problem, uden siden  den falder lidt i et stykke tid, især vidste det er ældre url , jeg ved ikke hvor gamle de er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, hvad nu hvis jeg vælger at lave en "ny side" i roden af domænet, altså desirehd.dk og så sætter samme theme op der men med min prisoversigt som "forside" og så redirecter alle kategorierne til /forside/"kategorien/siden" .. 

Hvis du forstår hvad jeg mener? :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Du kan rette dit forside problem med noget simpel htaccess kode, eller php kode. Begge er simple. ud over det skal der også rettes lidt i themet.

Samtidig må man kunne rette det at alle undersider tager udgangspunkt i forsiden, ellers er der da noget galt, måske fejlen ligger i det theme du bruger. det ser jeg tit i hvert fald.

Andre ting du måske bør kigge på er at optimerer hastigheden på hjemmesiden. Den er hurtig, men der kan gøres langt mere for hjemmesidens hastighed.

Ellers arbejd med links til siden, samt dybe links også. Interne links, ja der skal du også kigge lidt på det. Husk at interne links fortæller Google hvilke sider du mener er vigtige, det er derfor vigtigt at du linker rundt mellem siderne.

Jeg ville personligt ikke bruge en dropdownmenu.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest mangler du H1 tag på din forside hvor dit primære keyword indgår i.

Dernæst synes jeg generelt du skal tænke over hvordan du bruger dine overskrifter og altså dermed dine h2 tags.

Eksempel forside: "Hvor lang er batteritiden så?"

Det er en ærgerlig måde at bruge en h2 på forsiden på. Næste problem er at samme overskrift bliver vist som H1 på undersiden. Det er ikke et problem i sig selv, men det er spild af en H1.

Du skal have fundet en gylden mellemvej mellem overskrifter der er gode for brugeren men hvor du også tænker SEO når du skriver dem.

"Hvor lang er batteritiden så?" ville jeg kalde noget med "HTC Desire HD - batteritid"

På den måde får du nævnt dit primære keyword i dine H2 på forsiden og på din H1 på selve artklen.

Et andet eksempel er på din anmeldelse af "Desire Z" som er din overskrift. Jeg kender selvfølgelig ikke præcis hvilke søgetermer der er mest værdi i for dig, men måske overskriften skal hedde "HTC Desire Z".

Derudover har du danske tegn i dine URL´er f.eks. http://desirehd.dk/forside/category/muligheder/inden-k%C3%B8b/

Du kan løse problemet ved at installere plug-in´et "Slugger" som sørger for at lave dine URLs om uden du skal tænke over det. Du kan hente det her webcoders.dk/backup/slugger.zip.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjt Media & Thomas, 

 

Tak for nogle råd som er til at forstå, og lette at tage fat i. Vil helt sikkert prøve det hele af, skal dog siges at mht. hurtigheden af siden så har jeg brugt firefox og firebug, og forbedret alt det som jeg nu engang kunne finde ud af, og som jeg kunne komme til at få lov og rette i for min udbyder. 

Men igen mange tak - bliver spændende at se hvilken effekt det kan få. 

Mvh. 

Martin 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Tak for nogle råd som er til at forstå, og lette at tage fat i. Vil helt sikkert prøve det hele af, skal dog siges at mht. hurtigheden af siden så har jeg brugt firefox og firebug, og forbedret alt det som jeg nu engang kunne finde ud af, og som jeg kunne komme til at få lov og rette i for min udbyder. 

Men igen mange tak - bliver spændende at se hvilken effekt det kan få. 

Hey, der er nu masser af onsite ting du kan gøre, og som ikke nødvendigvis betyder at serveren også skal kunne gøre det.

Et eksempel er at sammenlægge alle js til 1 fil i stedet for 9, og sammenlægge alle css filer til 1 i stedet for 5, samt fjerne unødig kode, whitespace osv.

Der er som sagt masser man kan gøre og som ikke har noget med om serveren kan det eller ej.

Kigger jeg i Google Pagespeed, har du en score på 74, denne kan sagtens på din hjemmeside/server blive omkring 15-20 point højere. Det er vel den du selv har brugt?

Men du har vidst nok at se til lige nu :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)