Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med indexering i Google...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rasmus!

 jeg har den! jeg har den!..;-)

Kim var så venlig at han sendte den i en pB til mig, - jeg troede det var noget "langt værre", for det lød frygtligt langhåret i starten... men det er folk på sagen nu, - håber jeg da...;-))

Men tak for din hjælpsomhed!;-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus, der var en grund til at jeg ikke kopierede det data ind i et offentligt forum, men i stedet viste ham det på en PB ;) synes lige du skal slette det igen.

han ved godt at man kan se det i koden. da jeg jo har fortalt ham det ;) men slet det lige.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik, Det var da så lidt, og skulle det være en anden gang ;)

Nej de rer helt sikkert andre shops som har samme problem, men mon ikke nu hvor du har taget fat i dem at de også retter det på de andre shops? det kan man da håbe i hvert fald.

Men, men, men, godt jeg ikke skal slås med dem :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
jeg troede det var noget "langt værre", for det lød frygtligt langhåret i starten...
Det er nu også slemt nok, fordi du netop både sender en generel metatekst/title samt en unik, hvilken en vælger Google så?, og er det godt for en hjemmeside at have den samme title og description på hver eneste side?

til det første, ja det ved man ikke, selv jeg ville blive forvirret over hvilken en du som hjemmesideejer gerne ville have jeg skulle vælge.

til den anden, Nej det er ikke godt for en hjemmeside.

Og ja jeg har det med at blive en smule langhåret :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha Kim, - må jeg anbefale at opsøge en frisør...;-)

Men bortset fra det, - så skulle det andet være fixet nu.. Men må krybe til korset og erkende at det ikke er DD's skyld denne gang, men mig selv der har fucked op i noget og smidt noget kode ind i et kodefeldt jeg ikke burde.. -Uvist af hvilken årsag - måske bare fordi jeg ku' Embarrassed

... Men det må jeg nok afholde mig fra en anden gang...

men hvis det var der der var årsagen, så inviterer jeg altså lige igen:

http://www.mensbasic.dk/shop/seven-seas-skjorter-2c1.html

om jeg da for hulan ikke snart kan få den med i index.. For jo, jeg kan sagtens se det du beskriver.. Det du'r ikke!

vh/ Ulrik

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - det er hermed gjort. Men jeg forstår ikke helt hvorfor? Enhver kan jo se det i kildekoden?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Hahaha Kim, - må jeg anbefale at opsøge en frisør...;-)
Hæ, kan nu godt li det lange hår:)

Ulrik - mensbasic.dk:
Men må krybe til korset og erkende at det ikke er DD's skyld denne gang, men mig selv der har fucked op i noget og smidt noget kode ind i et kodefeldt jeg ikke burde.. -Uvist af hvilken årsag - måske bare fordi jeg ku' Embarrassed
UPS Big Smile

Men det ser ud til at være i orden nu :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)