Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med indexering i Google...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever næsten dagligt at der er forskel på hvor mange sider jeg har indexeret i google, -og det kan være både til den ene og den anden side.. altså både færre og flere.. Og det endda UDEN at jeg har pillet ved noget..

Nogen der har et forslag til hvordan det kan være? Eller oplever noget tilsvarende?

Blandt andet har jeg voldsomt svært ved at få denne side indexeret:

http://www.mensbasic.dk/shop/seven-seas-skjorter-2c1.html

-- nu kanjeg så håbe den bliver, - selv om jeg nu synes jeg har gjort noget for at linkbuilde til siden..

Men gode råd modtages hellere end gerne.. - På forhånd tak!

mvh/ Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Antallet af sider som er indekseret i Google afhænger af hvilken server du lander på når du prøver at finde ud af hvor mange sider der er indekseret. Google har flere servere, og det er ikke alle servere som er lige opdateret med nyeste info.

Jeg kan ikke svare på hvorfor du har svært ved at få indekseret nævnte side, uden at lave en mere dybdegående analyse af den side. Men jeg kan da hurtigt sige at du har en del rod i din kode, hvilket du jo ikke er ansvarlig for, men blandt andet bliver din metadata og titles skrevet 2 gange, hvor den ene er den samme på alle sider og den anden er unik for hver side.

Der må du lige tage fat i DanDomain endnu engang og få dem til at rydde op i det skidt. Det lader til at du har rigtig mange problemer med den DanDomain Shop :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

okay! - Det lyder dælme spændende...!. Hvordan / hvor kan du se det???

 

(pis og lort!)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:

okay! - Det lyder dælme spændende...!. Hvordan / hvor kan du se det???

 

(pis og lort!)

højreklik på en af dine sider og kig på koden den vej igennem.

der vil du kunne se nogle tags som heder:

< META NAME="DESCRIPTION"
< title>
< META NAME="KEYWORDS"

Og det samme bare med små bogstaver :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige... højreklik og tryk vis kilde

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

nårh ja - det ved jeg godt.. men det er jo som at smide en snebold i helvede, at sidde og kigge det igennem..:S

Men det var bare fordi du skriver du kunne se, at noget var næsten identisk og noget andet unikt, og noget "dobbelt-kode-væsen", -og der sprang kæden sq lige af for mig...hvordan fisen kan du du det?

Og hvad sørn'sen skal jeg da sige til dem, når jeg selv dårligt ved hvad der er galt..:O

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver kan jeg se det i koden.

(Vis kilde)

Der kan du se at der står 2 titletags, 2 metadescriptions og 2 metakeyword.

og sådan kan du kigge på alle sider eller bare sammenligne to siders kode og så se at den ene er den samme som går igen på flere sider, mens den anden er en som er unik for den enkelte side.

Du skal i grunden bare sammenligne koden, så vil du kunne se det... Sender dig lige en PB med en copy Paste af det jeg mener

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Og hvad sørn'sen skal jeg da sige til dem, når jeg selv dårligt ved hvad der er galt..:O
Du kunne evt sige "Nu må i se at få styr på jeres rod" :)

eller du kunne bare sige til dem at Metadata og titles bliver skrevet 2 gange pr side. hvoraf den ene er den samme på ALLE sider og den anden er unik for hver side.

Det er kun den som er unik for hver side som skal vises.

Du er jo ikke kodenørd, så mere behøver du ikke sige til dem, de burde vide hvordan deres eget system er skruet sammen, skulle man da mene i hvert fald :) og dermed kan de også hurtigt finde fejlen og rette den. for det er nemlig en fejl fra deres side, som ikke bør være der.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh åh.. Det lyder til at jeg skal til at slås med igen om noget jeg ikke ved noget om.. Det er kanon - men det er ENDNU mere kanon at DU har set det... 1000 tak for hjælpen! Og PB..

Så vil jeg lige øve mig lidt i at sige; "NU - må i se, at få styr på jeres rod"..;-))

(men det kan da ikke passe, at det kun er mig det går udover, - det må jo være mere eller mindre alle DD kunder så!?:O)

men igen - tak for din tid og indsats!

vh/ Ulrik

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Som Kim skriver kan du se det i kildekoden - allerøverst. Se her:

 

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Tøj til mænd - skjorter - undertøj - t-shirts - sokker / strømper</title>
<link rel="canonical" href="http://www.mensbasic.dk/shop/frontpage.html"/>
<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="Vi har specialiceret os i skjorter til mænd, undertøj mv. bla. fra JBS, her kan du hurtigt og enkelt finde de ting du er vant til fra de mærker du kender.">
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="herreskjorter, skjorter, herresokker, strømper, boxershorts, thights, tanktops, t-shirts, slips, manchetknapper, bælter">
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">
<TITLE>Tøj til mænd - skjorter - undertøj - t-shirts - sokker / strømper</TITLE>
<META NAME="Title" CONTENT="Tøj til mænd - skjorter - undertøj - t-shirts - sokker / strømper">
<META NAME="Description" CONTENT="Hos mensbasic.dk kan du købe alle de basale ting til det mandlige klædeskab fra de kendte mærker">
<META NAME="Keywords" CONTENT="tøj til mænd, skjorter, undertøj, tights, sokker, strømper">

 

Title, description og keywords står to gange. Jeg er langt fra html-ekspert, men det er vist ikke meningen.

Venligst

Rasmus

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)