Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor droppet kraftigt ned på google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har siden udlandspriser.dk, og er siden jeg startede den for 3 måneder siden stille og roligt kravlet op af resultaterne på google.

Men Søndag/Mandag blev siden pludselig droppet langt ned på alle keywords. Som eksempel så lå siden som nummer 1 på søgeord "udlandspriser" søndag morgen. Siden mandag lå den på side 37 !!!

Jeg har kigget hele mit site igennem og det eneste jeg har kunne finde var 2 sider, der havde en stor lighed (title, url, h1, h2 osv). Det var samme skjorte, den ene i blå den anden i hvid. Har tirsdag slettet den ene af disse. Men kan dette være årsagen til at google "straffer" min side så hårdt?

Og hvis det hvornår opdager google så, at den ene side er væk.

Hvis I kan se andre problemer, så sig endelig til... Har desperat brug for hjælp...

MVH

Henrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ITCura:

Hej Alle

Jeg har siden udlandspriser.dk, og er siden jeg startede den for 3 måneder siden stille og roligt kravlet op af resultaterne på google.

Men Søndag/Mandag blev siden pludselig droppet langt ned på alle keywords. Som eksempel så lå siden som nummer 1 på søgeord "udlandspriser" søndag morgen. Siden mandag lå den på side 37 !!!

Jeg har kigget hele mit site igennem og det eneste jeg har kunne finde var 2 sider, der havde en stor lighed (title, url, h1, h2 osv). Det var samme skjorte, den ene i blå den anden i hvid. Har tirsdag slettet den ene af disse. Men kan dette være årsagen til at google "straffer" min side så hårdt?

Og hvis det hvornår opdager google så, at den ene side er væk.

Hvis I kan se andre problemer, så sig endelig til... Har desperat brug for hjælp...

MVH

Henrik

I følge Yahoo siteexplorer har du kun 18 backlinks hvoraf de fleste er fra Amino. Med så få backlinks kan du ikke forvente stabile rankings.

/Thomas

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit site ikke er ældre, så er det med stor sandsynlighed nyhedsværdien der har trukket dit site op i søgeresultatet, det ses ret ofte, og det ses lige så ofte, at det falder igen.

Du må i gang med noget linkbuilding og noget nyt indhold

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hovedet grunden er det et ret nyt domæne du købt det den 29 juli nye domæner hopper altid op og ned i starten , find flere links det kan gøre placering lidt mere stabil , ingen garanti  links får dig op på samme placerin igen, med sikkert det hjælper lidt da google ser nye sider and i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Google kan ikke lide affiliate links.

Det er op af bakke.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Google kan ikke lide affiliate links.

Det er op af bakke.

Venlig hilsen,

Christian

Var det et skud i tågen? - jeg forstår slet ikke hvad du mener? Jeg vil gerne have det udspecificeret hvis du vil, for jeg kan ikke helt se, hvorfor det er relevant i den her tråd?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes egentlig det virker som en udemærket ide:) men få bygget nogle links og få nogle produkter ind ;) husk på at hvis du har 10 besøg om dagen på en side med 20 artikler så tænkt ikke det mislykkes bare gang det op :)

Tror du for succes :) Men få bygget en ordentlig bunke links :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wi:

Christian iMARKETING:

Google kan ikke lide affiliate links.

Det er op af bakke.

Venlig hilsen,

Christian

Var det et skud i tågen? - jeg forstår slet ikke hvad du mener? Jeg vil gerne have det udspecificeret hvis du vil, for jeg kan ikke helt se, hvorfor det er relevant i den her tråd?

  • Annoncer på sider, der fører til sider med annoncer eller sponsorerede tilbud
  • http://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=da&topic=28436&guide=28435&page=guide.cs&answer=190442

     

    Google AdWords tillader ikke promovering af websteder med sammenligning af produkter, hvor brugerne får en dårlig kvalitetsoplevelse. Denne type websteder har typisk alle eller nogle af følgende karakteristika:

    • Et meget begrænset antal forhandlere at sammenligne mellem, når en bruger søger efter produkter
    • Et begrænset udvalg af funktioner eller ingen ekstra funktioner, indhold eller udbytte for brugeren

    http://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=da&topic=28436&guide=28435&page=guide.cs&answer=190444


    Overtrædelse af denne politik kan medføre en række sanktioner, herunder:

    • deaktivering af dit domæne
    • afvisning af annoncer
    • kontosuspendering
    • automatisk suspendering efter konfigurering af nye konti (udelukkelse fra Google AdWords).

    Ja, det er AdWords - men Google er Google.

    Venlig hilsen,

    Christian

     

    Tilmeldt 10. Nov 09
    Indlæg ialt: 0
    Skrevet kl. 09:22
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Christian iMARKETING

    Jeg må erkende at jeg ikke er enig, selvom det ser ud til at nogen er. Jo, det er vel muligt at Google ikke kan lide affiliate-sider, men at reglerne for Google AdWords skulle gælde i søgeresultaterne også - den køber jeg ikke.

    Det jeg egentligt prøver at sige er vel, at jeg absolut ikke tror at hans fald i søgeresultaterne skyldes de, regler du pointere.

    Et svar som; Google kan ikke lide affiliatesider, på et spørgsmål om hvorfor hans side falder i søgeresultaterne, finder jeg ikke ret pålideligt..

    Jeg vil derimod sige det samme som de andre - at han har haft en fordel da det var en ny side, og ikke har udnyttet i form af ordentlig linkbuilding mm.

    Fra Yogyakarta
    Tilmeldt 16. May 09
    Indlæg ialt: 2842
    Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:54
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Wi:

    Christian iMARKETING

    Jeg må erkende at jeg ikke er enig, selvom det ser ud til at nogen er. Jo, det er vel muligt at Google ikke kan lide affiliate-sider, men at reglerne for Google AdWords skulle gælde i søgeresultaterne også - den køber jeg ikke.

    Det jeg egentligt prøver at sige er vel, at jeg absolut ikke tror at hans fald i søgeresultaterne skyldes de, regler du pointere.

    Et svar som; Google kan ikke lide affiliatesider, på et spørgsmål om hvorfor hans side falder i søgeresultaterne, finder jeg ikke ret pålideligt..

    Jeg vil derimod sige det samme som de andre - at han har haft en fordel da det var en ny side, og ikke har udnyttet i form af ordentlig linkbuilding mm.

    Der er en grund til mange affiliatesider bruger slørede links til deres affiliateudbydere Wink

    Hvorfor han er faldet kan jeg ikke udtale mig om, men mange SEO´er er klart af den holdning at google ikke bryder sig om affiliatelinks. 

    Her er et plug-in til WordPresshttp://wordpress.org/extend/plugins/simple-urls/ Det er en lille URL manager system.

    Man kan læse om det her: http://yoast.com/affiliate-links-and-seo/

    Det er blandt andet godt at bruge til affiliatesider.

    Med venlig hilsen

    Thomas Frost, WebCoders.dk 

    Edit: Jeg skal selvfølgelig nævne at man også laver om i affiliate URLs for at brugeren ser en pænere URL.

    Side 1 ud af 2 (11 indlæg)