Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad vil I anbefale mig?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

 

Hvis du har lyst til at tage en snak omkring opstart af website og samtidig sørge for at have en løsning der er klar til at håndtere en webshop efterfølgende, så skal du være velkommen til at give mig et kald eller sende en mail.

 

Jeg har i forbindelse med mit arbejde hjulpet mange med at starte webshop op fra bunden, og kender mange af de elementer man skal undgå, og dem man ikke skal undgå.

 

Du kan fange mig på: mj@togidata.dk - eller tlf 7023 0923

 

Mvh
Mads - Ny på Amino :) 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:

Hej derude...

Jeg skal åbne en webshop og vil spørger om der er nogen, der ved noget om dette? Jeg er nået frem til Dandomaine eller osCommerce - men jeg må indrømme, at jeg er novice på området. Jeg vil gerne sælge ét produkt i flere modeller, men der skal være mulighed for at tilføje flere typer af produkter. Det skal fungere godt, og være noget jeg skal kunne finde ud af, og jeg er som sagt novice.

Hvordan får man sin webside/webshop op - øverst på søgemaskinerne - er der nogen der kender en god grafiker, der ikke er for dyr?

De venligste hilsner fra

Quovadis/Marianne

 

 

Hej Marianne,

Jeg faar nok en masse hyg for at sige det.  Men....   Jeg vil ikke anbefale dig at gaa igang med Magento hvis du ikke har drevet en shop foer!, saa vil jeg anbefale dig en hosted loesning som dandomain, scannet, bitpaq etc. Naar engang du saa har faet mere erfaring med at drive en webshop vil jeg anbefale at tage et kig paa magento.

 

Magento er meget mere avanceret end dandomain, oscommerce etc. Saa jeg tror at du vil fortryde at have valgt det som dit foerste shop system.

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

haha elsker de her tråde..... 

- dem der har et shopsystem de kender, anbefaler det. 

- En anbefaler opensource, en anden anbefaler det modsatte. 

- Leverandørerne bokser lidt frem og tilbage (den store krig udeblev desværre)

- flere anbefaler forskellige shopsystemer

 

Og venner, hvad er det lige for en tråd? Marianne der er ny (som hun selv siger), stiller 3 rimelig store spørgsmål:

1. Shopsystem, hvilken skal jeg vælge?
2. Kender i en designer ?
3. Hvordan kommer jeg i toppen med SEO

Leverandørerne: INGEN af hver stiller spørgsmål til hvad hendes behov er, I foreslår som altid Jeres eget system, sikkert fordi i alle har webshop som alerts herpå amino. På ingen måder hjælper i Marianne.

Shopejerne: Marianne kan sikkert bruge det at få kendskab til flere shop typer, så det er da en hjælp. 

Kære Marianne

Du bevæger dig ind i et meget stort område, hvor der blandt andet her på amino, er mange der gerne vil tage imod dine penge, og levere et godt produkt. 

MEN hvis du skal blive glad for din kommende shop, så skal du selv gøre fodarbejdet. Du skal selv systematisk beskrive hvad dine behov er, teste en fandens masse forskellige shop systemer og ud fra det tage en beslutning.

Lig et ordentligt budget, så du kan starte en ordentligt shop. 

Ang. en designer, så vent til du har fundet et shop system (hvis det var det du skulle bruge ham til)... nogle gange skal der laves noget fra bunden, andre gange følger det med.

Ang. SEO, så start med at find dig en god shop, der også er åben for søgemaskinerne. Når alle dine produkter er online kan du tænke SEO. For SEO er et meget stort område, selv sidder jeg pt. og læser en bog på 1400 sider om SEO, for at optimere min egen shop. 

Håber du tager overstående som et godt råd, jeg ved hvor nemt det er at blive forvirret, det bedste du kan gøre, at selv at finde viden om det du mangler. Find det her på amino.dk via søgeknappen, og brug mange timer på fodarbejdet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange...og jeg ved, at det er et kæmpe område, derfor jeg spørger jer, der ved det hele :-)

Hvad med websider - nogle råd om det indtil jeg får læst de der 2000 sider om webshopsopbygning og valg?

:-) Marianne

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

haha elsker de her tråde..... 

- dem der har et shopsystem de kender, anbefaler det. 

- En anbefaler opensource, en anden anbefaler det modsatte. 

- Leverandørerne bokser lidt frem og tilbage (den store krig udeblev desværre)

- flere anbefaler forskellige shopsystemer

......

Godt indlæg.

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB med noget information ang. webshop.

Mvh

Krill

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:
Tak for alle jeres fantastiske råd. Hvis jeg skal begynde med en webside indtil webshoppen er færdig,  hvad vil I så anbefale?

Det er ca. ligeså hurtigt at få en webshop - f.eks. PrestaShop - op at køre som en webside.

Så hvorfor ikke starte med webshoppen med det samme?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)