Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad vil I anbefale mig?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle de mange gode svar, dem vil jeg helt sikkert undersøge.

:-)) Marianne

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Vi har valgt at arbejde med DanDomain WebShop. Vores erfaring med DanDomain er, at både brugervenlighed, hosting og support er i top.

Du kan evt. prøve at tage et kig på vores hjemmeside, hvor vi har samlet lidt information om, hvordan vi kan hjælpe dig med et professionelt design til din webshop. Vi tilbyder både en række køreklare designksabeloner og kan også specialdesigne en løsning efter dine ønsker.

Du kan også prøve at oprette en gratis demo hos DanDomain, så du selv kan eksperimentere med at oprette varer, gennemføre testordrer osv. Hvis du har spørgsmål undervejs, er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Anders

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Tag også et kig på Shopify (www.shopify.com). Det er en lejet+hosted løsning, hvor du betaler et månedligt fee + en %-sats pr. gennemført handel.

Se eksempler på shops i min signatur.

Vedr. design, så vil du sikkert kunne nå langt med de gratis el. billige templates på themes.shopify.com. De er forholdvis nemme at tilrette hvis det er.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at at sige, at jeg kan oprette en demoshop til dig, som er gratis frem til du selv ønsker at aktivere den. PM hvis interesse.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

nu er der lige den detalje at der udbyder den pris du tilbyder/nævner ligeledes skal betales for en gateway, din pris er fin nok, men inkl gateway er det lidt mere end det du beskriver.

Antager du benytter quickpay, der er vel ligeledes en eller anden form for transaktionsafgift, eller?

Korrekt, men der var heller ikke betalingsgateway i DanDomains billige løsning (det skal man betale ekstra for i et "modul").

Skal man have dankort betaling hos MagentoHotel.dk koster det "kun" 1069 om året. Dvs. at de faste udgifter "kun" er 2069 om året (plus PBS selvfølgelig men det gælder lige meget hvilken platform du vælger).

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Søren.Pedersen:

nu er der lige den detalje at der udbyder den pris du tilbyder/nævner ligeledes skal betales for en gateway, din pris er fin nok, men inkl gateway er det lidt mere end det du beskriver.

Antager du benytter quickpay, der er vel ligeledes en eller anden form for transaktionsafgift, eller?

Korrekt, men der var heller ikke betalingsgateway i DanDomains billige løsning (det skal man betale ekstra for i et "modul").

Skal man have dankort betaling hos MagentoHotel.dk koster det "kun" 1069 om året. Dvs. at de faste udgifter "kun" er 2069 om året (plus PBS selvfølgelig men det gælder lige meget hvilken platform du vælger).

men hvad med løse udgifter som eksempelvis transaktionsgebyrer for hver betaling? Synes jeg ikke fremgår af din prisliste

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

men hvad med løse udgifter som eksempelvis transaktionsgebyrer for hver betaling? Synes jeg ikke fremgår af din prisliste

Det er ikke noget jeg sælger, så her synes jeg at du skulle kontakte MagentoHotel.dk. Vi bruger dem udelukkende som hosting partner og sætter alle nye shops op hos dem. Men betalingsgatewayen som MagentoHotel.dk reseller er i virkeligheden ePay hvorfor du kan se transaktionsudgifter på deres site.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
men hvad med løse udgifter som eksempelvis transaktionsgebyrer for hver betaling? Synes jeg ikke fremgår af din prisliste

Mener du seriøst at transaktionsgebyrerne på nogen som helst måde er i top 50 for hvad en ny webshopejer burde tænke på?

 

Jimmy

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for alle jeres fantastiske råd. Hvis jeg skal begynde med en webside indtil webshoppen er færdig,  hvad vil I så anbefale?

Jeg ved, der er sider man kan dowloade gratis, men hvilke vil I anbefale - den skal kunne vise billeder, da det er et produkt jeg skal sælge. Jeg har tidligere prøvet at lave en webside i Frontpage 2003, men her kan fremvisining af billeder være et problem.

Mange hilsner fra

Marianne

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)