Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad vil I anbefale mig?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude...

Jeg skal åbne en webshop og vil spørger om der er nogen, der ved noget om dette? Jeg er nået frem til Dandomaine eller osCommerce - men jeg må indrømme, at jeg er novice på området. Jeg vil gerne sælge ét produkt i flere modeller, men der skal være mulighed for at tilføje flere typer af produkter. Det skal fungere godt, og være noget jeg skal kunne finde ud af, og jeg er som sagt novice.

Hvordan får man sin webside/webshop op - øverst på søgemaskinerne - er der nogen der kender en god grafiker, der ikke er for dyr?

De venligste hilsner fra

Quovadis/Marianne

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at sende en pb. Så kan jeg prøve at hjælpe dig. 

Er du sikker på det skal være Oscommerce eller Dandomain? Der findes jo mange andre løsninger. Fx Magento

Held og lykke med det :)

 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Hej Marianne,

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at sende en pb. Så kan jeg prøve at hjælpe dig. 

Er du sikker på det skal være Oscommerce eller Dandomain? Der findes jo mange andre løsninger. Fx Magento

Held og lykke med det :)

Ligesom Kristoffer vil jeg nok også pege dig i retning af Magento. Det blev lavet af et firma der blev trætte af kvaliteten af osCommerce. Magento er dog stadig open source og ganske gratis.

Der er også stor forskel på et system som DanDomain og et som osCommerce/Magento. Det først nævnte er en lukket platform hvor du betaler en høj månedlig leje. De to sidste er gratis kode du kan putte på den server du ønsker og få en hvilken som helst udvikler til at lege på.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. det med at komme øverst på søgemaskinerne, så kig på de debatter, der har været på amino.dk under SEO - så er jeg sikkert på at du kan få en masse tips til hvordan du takler det ;-)

Held og lykke med projektet! 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

De to sidste er gratis kode du kan putte på den server du ønsker og få en hvilken som helst udvikler til at lege på.

Jep, og hvis du selv er udvikler eller kender en udvikler der vil hjælpe dig gratis, så er det en rigtigt god handel!

Hvis ikke, så vil en lejet løsning helst med gratis tlf. support, være billigst og sikkert også bedst for dig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Jep, og hvis du selv er udvikler eller kender en udvikler der vil hjælpe dig gratis, så er det en rigtigt god handel!

Hvis ikke, så vil en lejet løsning helst med gratis tlf. support, være billigst og sikkert også bedst for dig.

Nu behøver vi vel ikke at starte denne diskussion i denne tråd også vel?

Fakta er at man for sølle 1000 bobs om året kan få Magento hosting inkl. både email OG telefonsupport hos MagentoHotel.dk. Ser man på DanDomain kan du få den mest skrabede shop til noget der ligner 250 om om måneden, hvilket ca er en faktor 3 i pris (og deres egen "pakke løsning" hvor man får lidt at det man skal bruge for at drive en shop koster 1250 om måneden).

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Næ, det ligner at vi begge to prædiker de samme budskaber som altid, så der er vel ikke noget nyt under solen!

Fakta, er at den hjælp og support og det ansvar som leverandørerne af de hostede løsninger tager koster noget mere.
Hvis man er til Magento ville jeg kigge på Webshop3, hvor man for det samme. Den koster 700 kr. pr. måned.

Det man skal være opmærksom på som kunde, er at et stykke software er ligesom en bil, det skal konstant vedligeholdes, opgraderes, tilpasse og så der er en regning og det er vigtigt at forstå at den skal betales.
Så når nogen tilbyder dig en gratis bil, hvor man kun skal betale for reperationerne så vil jeg ihvertfald være påpasselig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den dag du finder en person der ikke er tilfreds med Powerhosting/MagentoHotel.dks service niveau, må du endelig sige til. Jeg har endnu ikke fundet een. Og fordi de tager en al for billig pris for deres produkt skal man jo ikke holdet det imod dem :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Lundsby:

Jep, og hvis du selv er udvikler eller kender en udvikler der vil hjælpe dig gratis, så er det en rigtigt god handel!

Hvis ikke, så vil en lejet løsning helst med gratis tlf. support, være billigst og sikkert også bedst for dig.

Nu behøver vi vel ikke at starte denne diskussion i denne tråd også vel?

Fakta er at man for sølle 1000 bobs om året kan få Magento hosting inkl. både email OG telefonsupport hos MagentoHotel.dk. Ser man på DanDomain kan du få den mest skrabede shop til noget der ligner 250 om om måneden, hvilket ca er en faktor 3 i pris (og deres egen "pakke løsning" hvor man får lidt at det man skal bruge for at drive en shop koster 1250 om måneden).

nu er der lige den detalje at der udbyder den pris du tilbyder/nævner ligeledes skal betales for en gateway, din pris er fin nok, men inkl gateway er det lidt mere end det du beskriver.

Antager du benytter quickpay, der er vel ligeledes en eller anden form for transaktionsafgift, eller?

 

 

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)