Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forretningsplan-hvor meget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at få omlagt nogen lån og skifte bank, idet vi ikke er tilfredse med den service vi kan få i jyskebank, de vil ikke hjælpe os med at omlægge nogen dyre forbrugslån.....

Har så fat i Nordea, og vi snakkede om det igår, hvor vi snakke indtaægter og udgifter og umiddelbart så det ud atil at de gerne ville hjælpe os....

Vi snakkede så også lån til opstart af min egen indretningsvirksomhed, og der sagde han bla at jeg skulle have en forretningsplan....

Men er i tvivl om hvor meget der skal med i en sådan....

Han snakkede også noget om et driftsbudget for først eår, hvilket jeg ikke aner hvad er....

 

Jeg læser til indretningskonsulent, vil udover at tilbyde indretning for private og godt kører rundt på diverse loppemarkeder, købe gamle møble rog istandsætte dem.....

Disse vil jeg primært sælge via min side, men sekundært når og hvis der kommer fremgang leje et butikslokale.....

Til sidst vil jeg gerne prøve at blive forhandler af Kähler keramik.....

men kræver det opbevaring eller kan jeg sælge det via min side men at de selv sender dt til kunden eller hvordan fungerer dette?

Nå det var en længere smørre.......

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

 

Jeg skal/vil gerne hjælpe dig med opstart, handlingsplan, forretningsplan og budget.

-naturligvis mod betaling.

Send mig en privat mail på

jn AT ntm PUNKTUM dk

 

PS: det er ikke så omfattende som det lyder, men skal dog være nøje overvejet.

-jeg kan returnere dig en mail med en "to-do-list" - så taler vi om resten.

 

Med venlig hilsen Johnny

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har noget af forretningsplanen klar, har lavet nogen analyser af mine konkurrenter og markedet, og på baggrund af dette en swot analyse.....

Hvor meget skal du have for din hjælp*?

Skriv evt din pris i en pm......

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Vi snakkede så også lån til opstart af min egen indretningsvirksomhed, og der sagde han bla at jeg skulle have en forretningsplan....

Der findes en standart forretningsplan her:
http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan

Den kan du jo udfylde og bruge, hvis du er i tvivl om noget så spørger du bare.

Lone71:

Han snakkede også noget om et driftsbudget for først eår, hvilket jeg ikke aner hvad er....

Et driftsbudget, er et budget over dine forventede udgifter og indtægter for det første år.

Igen så findes der et standart skema her:
http://www.startvaekst.dk/Budgetter/0/8/0


Lone71:

Til sidst vil jeg gerne prøve at blive forhandler af Kähler keramik.....

men kræver det opbevaring eller kan jeg sælge det via min side men at de selv sender dt til kunden eller hvordan fungerer dette?

hHvis du ønsker at kunderne køber igennem dig, du fakturere dem, og at producenten sender varen. Så er det dropshipping du leder efter. Spørg importøren/producenten om de tilbyder det, du skal være obs på at det typisk er dyre for dig. Altså mindre avance på det du sælger, men selvfølgelig også nemmere :)

 

Håber du kan bruge det.

Mark

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)