Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel i USA

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er forholdsvis ny her på Amino, så jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at slå dette op, men har længe gået og tænkt over at starte et (Dansk) lagerhotel i USA hvor jeg bor. Jeg bor centralt i midtwesten og kan nå øst og vestkysten på godt 2 ½ time med fly, så rent logistik/fragtmæssigt er det et perfekt sted.

Planen med dette lagerhotel er at det skal hjælpe danske virksomheder med lagerplads i USA, jeg ved godt der findes masser af lagerhoteller herover, så rent konkurrencemæssigt kan det godt blive hårdt, men tanken var nu at fokusér på danske kunder, de får Bla. dansktalende personale, så rent sprogmæssigt og kulturmæssigt vil det være nemmer.

I forvejen driver jeg en Konsulent / Distributions virksomhed i USA, og vil nu implementer en lager funktion, vi hjælper primært danske kunder med det Amerikanske marked.

Håber på at få lidt feedback på denne mulighed (Lagerhotel)

Ris som ros er meget velkommen. Vi hører også gerne fra dig, hvis du har ideer til nyt indhold eller funktioner så dette lagerhotel vil være danskernes foretrukne lagerhotel.

God vind fremover til alle.

Med venlig hilsen

Jesper Noren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Ved godt tråden er meget gammel - men kom du nogensinde igang med dit lagerhotel i USA?

Mvh Pernille

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)