Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye sider

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Afledt af min egne erfaringer med havregrynskugler og havefræser, samt en MSN samtale med en anden amnio, har jeg kastet mig over en række nye sider i samme stil (hele 11). 

Mørbrad og Citronfromage er de første sider jeg har fået sat op. Jeg vil arbejde med med opsætningen af de enkelte artikler, samt naturligvis opsætte det billeder, så vidt det er muligt. 

Jeg vil gerne høre jeres kommentare og forslag til sådan en type sider. For mig er det vigtig at skabe unikke sider, med unikt indhold, da faren selvfølgelig er at blive opfattet som made for adsense-site. Derfor tror jeg også at de penge jeg bruger på et unikt design pr. side er givet godt ud, kontra at benytte det samme til alle sider.

Forslag, ris, ros, kritik, juleønsker modtages...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er rigtig flotte sider!

Er det det man kalder en informationsside?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det virker meget fornuftigt. Altså hvordan vil du reklamere kun adsense ? :)

Det giver vel ikke så meget pr. klik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

på havregryns kugler findes altså mange flere opskrifter hvorfor har du kun valgt en det giver mig værdi for har ikke mange opskrifter at vælge imellem

der er ingen opskrifter på mørbar eller Citronfromage der findes de første 100 forskellige opskrifter man kan lave disse retter sæt på siden så får du nok  nogle der af sig selv begyndere og linke til siden koster selvfølgelige lidt tid med gør denne Affiliate  måske har en evighed i levetid Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel det man kalder for niche sider. 

Ja adsense, og et par kampagner. Der er ikke nogle direkte kampagner på f.eks mørbrad eller citronfromage, men der er mange andre selskaber som har spændende kampagner (aarstiderne kunne være interessant).

Og jeg tror da også på sigt (>3år), vil der komme flere annoncøre til, og de vil sprede sig over flere områder. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er ingen opskrifter endnu. Havregrynskugler er også i opstartsfasen, men jeg kan jo ikke bare rippe alle opskriftsiderne for deres opskrifter, så det skal bygges langsomt op :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er genialt!

Husk opskrifter på lammemørbrad og jeg mener også at man kan købe mørbrad fra forskelligt vildt i supermarkederne engang imellem.

SuperBest er sikkert en fremtidig annoncør.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja superbest markedsføringsbudget ser ud til at være eksploderet på det seneste :-). Anyway tak for input alle sammen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flotte sider, Casper!
Men jeg tror der skal meget hårdt SEO-arbejde på disse sider. Jeg ved i hvert fald der er stor konkurrence på opskrift-sider.

Få gang i floedekartofler.dk! Der er jeg i hvert fald overbevist om du vil opleve at få rigtig mange besøgende - selvfølgelig med noget SEO-arbejde først.

 iPhone 6

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indtryk er at det er overkommeligt at få en fornuftig placering. Det er i hvert fald den erfaring jeg har gjort mig.  Floedekartofler.dk er også et af mine domæner :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)