Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan for man kontakter i udlandet... Kina

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har brug for at søge arbejdskraft i Kina, men har igen idé om hvordan man skaber en kontakt.. er der nogen der kender hjemmesider hvor man kan lave job opslag i kina, ala jobzonen.dk eller lign.

 

er der nogen der allerede på nuværende har kontakter..  og vil pege i den rigtige retning..

 

Mange Hilsner

 

Nick

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Jeg må lige spørge dig om det er fordi du ønsker at ansætte folk i Kina? eller er det noget helt andet du tænker på?

I Kina er der både offentlige og private firmaer man kan henvende sig til og finde kvalificerede jobsøgende.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Ja vi ville meget gerne have en i en eller flere i fuldtids stilling i Kina, det ville dog være at arbejde hjemmefra og alt kontakt ville være over internettet.. Skype og lign.

Det vi søger er grafikere til 2D/3D animations arbejde..

Hvilke offentlige og private firmaer tænker du man kan henvende sig til for at få sig nogle medarbejdere..

 

Mange Hilsner

Nick

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,

 

Har sendt en PM.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PB

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Nu ved jeg ikke hvordan du havde tænkt dig at det skulle kunne fungere,   der vil jo unægteligt være en sprogbarriere der vil gøre det meget besværligt at få noget fornuftigt ud af et samarbejde.  Måske det ville være en god ide at finde en designvirksomhed til opgaven istedet for selv at skulle ansætte folk. Måske et firma som dette  http://www.eartdesign.com/    eller et af de 10.000 andre designfirmaer i Kina du kan finde ved at søge lidt på google.

Mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan oprette en profil på www.goworldwide.biz

Når du har oprettet profilen (pt. gratis) er der mulighed for at lave internationale jobopslag (gratis)

Du kan også bruge portalen til at søge internationale samarbejdspartnere.

Mvh

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er flere herinde der har gode kontakter i kino. Så hvis du ikke for kontakt til nogen så prøv igen

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas..

Kan ikke se din besked... i PB.. måske fordi jeg ikke er plus medlem.. men har ikke modtaget noget..

 

hilsner

 

nick

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars..

 

Tak for svar, vil skrive til dem.. og se hvad det kan blive til...  så tak for det..

Med hensyn til sprogbarriere så må da der være nogle der taler engelsk.. :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)