Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke om linkkatalog er smidt ud af google

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu har Google jo ryttet godt og grundigt op i de danske linkkataloger. Men jeg er blevet stillet til opgave at finde 25 linkkataloger, som stadig er indekseret.
Spørgsmålet er så hvordan jeg lettest tjekker om et linkkatalog stadig er aktivt?

Man kan jo selvfølgelig, finde de nyest oprettede links, og så smide dem ind i google med site: foran url'en.
Men det er tit ikke muligt at finde de nyest oprettede, og det er et større arbejde at tjekke alle linkkataloger igennem.

Er der en nemmere, og mere effektiv måde at tjekke det på? Og tror i overhovedet der er 25 linkkataloger tilbage?

Er der evt. nogle der har lavet en research for nyligt, som kunne tænke sig at dele resultatet med mig, så hører jeg hellere end gerne fra jer :)

Med venlig hilsen
Patrick

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Hvorfor ryder Google op? Det er da noget øv hvis man tilføjer link til en side som Google ikke kigger på alligevel. Mvh anders
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

puha det bruger jeg ikke tid på om er godt indekset i google jeg tilføjer bare alt der er når jeg skriver på google links kataloger 90 % værdiløse og nogle det er som reglen dem jeg ikke finder når jeg skriver på google så dem finder jeg ikke .

Kan være enkle der måske er værdiløse jeg har tilmeldte mig med jeg har sparet en del tid ved ikke at gennem tjekke på kryds og tværs 

en listen er svær for nogle er bedre end andre nogle er bedre emmet rettet mod enkle emmer har stærk links struktur der hjælper ved mit søgeord og mindre mod dit

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkkataloger har som regel ikke den store værdi for brugerne. Google har interesse i at give sine brugere de bedste søgeresultater, og derfor har de slået ned på de tvivlsomme linkkataloger.

Men ja det er da træls, at tilføje links til noget som ingen værdi har. Og derfor jeg har fået til opgave, at finde dem som stadig har en lille værdi :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det så ikke bare i gang på linkkataloger.dk og se, om hvert enkelt katalog er indekseret i Google? Det kan ikke tage så lang tid, hvis du bruger site:domæne.dk kommandoen. Så er det overstået på maks. en halv time?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i gang, og kan så sige det tager noget længere tid end en halv time. Jeg fandt frem til ca. 10 ud af de første 70 kataloger stadig bliver indekseret.
Vil man have den lille liste, så smider jeg dem gerne på en PM til de intereserrede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det lyder som et meget fint tilbud som jeg gerne vil benytte mig af.Smile Jeg er i gang med at skaffe trafik til min side www.tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com og vil gerne vide denne liste på PM.

På forhånd tak.

Mette

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Dimingu:
Vil man have den lille liste, så smider jeg dem gerne på en PM til de intereserrede.

Det ville da være top med liste Yes

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick Dimingu

Jeg sidder selv og er igang med at finde brugbare linkkataloger og vil da gerne have din liste.

 

Måske kunne vi her på Amino samle krafterne også på den måde få tjekket alle katalogerne på linkkataloger.dk

René Hvid

Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog åbenbart længere tid, end jeg lige forestille mig så :-)

Så må du da meget gerne sende den lille liste til mig også.

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)