Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - guide i bytte med tilmelding til nyhedsmail

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved der er mange løsninger med nyhedsmail i Wordpress, men jeg vil gerne have en løsning hvor brugeren får en guide hvis han/hun tilmelder sig nyhedsmail.

Nogen der kender et plug-in der kan løse dette?

Jeg vil gerne bruge en ekstern service, da jeg kan se mange anbefaler dette. Har kigget lidt på Mailchimp, og kan også se der findes plug-ins til dette. Men mangler jo lige det med den gratis guide.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Holm Christensen:

Hej

Jeg ved der er mange løsninger med nyhedsmail i Wordpress, men jeg vil gerne have en løsning hvor brugeren får en guide hvis han/hun tilmelder sig nyhedsmail.

Nogen der kender et plug-in der kan løse dette?

Jeg vil gerne bruge en ekstern service, da jeg kan se mange anbefaler dette. Har kigget lidt på Mailchimp, og kan også se der findes plug-ins til dette. Men mangler jo lige det med den gratis guide.

Hej Carsten!

Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du at folk skal få en mail når de tilmelder sig dit nyhedsbrev?

Der er noget som hedder autoresponser - dette har mailchimp.com som du ønsker at bruge.

Du kan læse mere om det her : http://www.mailchimp.com/features/power-features/autoresponders

Det er ganske let at bruge...

 

Martin Leinstein is out!  

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den nyhedsbrevs plugin jeg bruger på min side, den sender en mail til brugeren som herefter skal bekræfte tilmelding. Herefter kan de altid afmelde sig ved at følge et link i bunden af nyhedsbrevet.

Så hvis det er den guide su søger, så mener jeg at de fleste af plugins'ne har det.

Haydar

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må vist forklare mig lidt bedre.

Jeg vil gerne gik en gratis guide væk (eller lille e-bog) til mine besøgende, men på betingelse af, at de tilmelder sig mit nyhedsbrev, som de dog kan framelde igen, hvis de ikke ønsker at modtage mine nyhedsmail. Lidt ligesom f.eks E-pusher light

http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ahh. OK, det giver bedre mening,

Så vil jeg foreslå at du får en til at tilpasse et af standard plugins fra WP, således at den får en funktionalitet som automatisk sender et link af din e-guide til brugeren - såfremt han opfylder kriterierne, eks. at han i en begrænset tidsperiode har tilmeldt sig dit nyhedsbrev.  Det tror jeg at der er flere fra Amino der kan bygge nemt. Mikkel Dusi her fra Amino reklamerer netop nu med at han tager 80 kr i timen for at tilpasse allerede eksisterende WP plugins/temaer.

Håber du kan bruge det.

VH

Haydar

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej carsten,

Som Martin skriver, så kan mailchimp klare det for dig, og det er rimelig let at sætte det op.

Tilmeld dig mailchimp, opret tilmeldings formular, sæt den ind på din side, og du er kørende :)

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tag også et kig på vores løsning www.eBooster.dk.

Det er nemt at sætte op med en tilmeldingsformular på dit website. Du kan sætte en automail op der leverer din guide, når en modtager tilmelder sig dit nyhedsbrev. Vi hjælper dig meget gerne i gang.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan stadig bruge en autoresponder som nogen snakker om.

Langt de fleste autoresponders såsom mailchimp (eller aweber som jeg selv bruger), har en form generator som lader dig designe en formular du kan proppe på på din blog.

Jeg ved at der også findes en del plugins der integrerer med fx. aweber, men som oftest er det lettest bare at bruge formular designeren.

Du kan se her hvordan jeg bruger aweber til at leverer en minikursus i outsourcing.

Jeg bruger også aweber (med et plugin der laver et fint popup vindue) til at levere en rapport på min 4 hour workweek blog.

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene. Jeg tror jeg afprøver Mailchimp og plugin til Wordpress, så må jeg se om ikke det er løsningen for mig. Ellers må jeg tilpasse det lidt. Smile

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)