Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen der kender til dette firma??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle aminoer, er der nogen der kender til dette elektronik firma i kina:

company name: JinYun International trade Co.,Ltd

Street Address: NO. 1526 Zhongshan West Road , Public building 10th floor, Shang hai city

jeg påtænker mig at købe noget forskelligt elektronik fra dem, og ville lige høre om der er nogen herinde der kan sige god for dem

mvh

sletskov

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at købe elektronik fra kina.

Jeg har hørt så mange historier omkring folk der er blevet taget ved næsen.

 

Prøv at ligge en lille ordre på noget som du godt kunne tænke dig at handle med.

Men vær klar på at miste de penge du investere i det, så lav kun en meget lille ordre

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for info, er der andre der kan komme med input, evt vedr det nævnte firma, er det fup og fiduser og handle via nettet??

 

sletskov

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sletskov

Kender ikke det pågældne firma, men har selv købt lidt forskelligt i Kina. Det  kan sagtens lade sig gøre, men du er nødt til at købe nogle vareprøver først og selvom du gør det kan du få noget dårligere/ingenting når du lægger den "rigtige" ordre.

Mange af dem har messenger, der kan du evt. chatte lidt med dem og vejre stemningen. Her kan du også hurtigt mærke om de overhovedet forstår engelsk, det er ikke altid det går lige godt med forståelsen, og det kan være en barriere i sig selv. De seriøse jeg handler med er på messenger og svarer prompte, hvis man har spørgsmål til dem.

Mvh. Jens

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

sletskov:

hej alle aminoer, er der nogen der kender til dette elektronik firma i kina:

company name: JinYun International trade Co.,Ltd 

Street Address: NO. 1526 Zhongshan West Road , Public building 10th floor, Shang hai city

jeg påtænker mig at købe noget forskelligt elektronik fra dem, og ville lige høre om der er nogen herinde der kan sige god for dem

mvh

sletskov

 

Jeg kender dem ikke. En god ide kunne være at søge lidt på amino, jeg har indimellem set forskellige aminoer tilbyde forskellige services ala at undersøge kinesiske firmaer!

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for jeres svar, jeg vil forsøge at finde lidt flere oplysninger om firmaet, kontakte dem via msn og se hvad de er for nogle gutterBig Smile

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet at søge her på amino efter nogle der tilbyder at undersøge firmaer i kina, men uden held, er ny her, så måske jeg ikke søger rigtigt, nogen der kan hjælpe mig?

sletskov

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover så prøvede jeg lige at google dem, kan hverken finde adressen eller virksomheden nogen steder iflg. Google, nu skal jeg ikke skyde det helt i sænk, men jeg ville ikke gå videre med dem - led efter noget hvor du får noget tilbage når du søger på google. 

Altså hvis de er seriøse så bør der komme noget frem, har selv gjort det med nogle forskellige kinesiske firmaer, og der har jeg nu altid fået mere at arbejde med end jeg gør ved JinYun International trade :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)