Køb et Amino Sponsorlink
SkvizBiz er fint, men jeg synes nu, det er ret begrænset på regnskabsområdet. Ruteplanægning m.m. fungerer fint, hvis man undlader at bruge deres kalenderfunktion, som i realiteten ikke virker færdigudviklet. Det er det bedste dedikerede vinduespudser system, jeg har kunnet finde. Ellers skal man prøve at finde et modul til C5, men det bliver mange gange dyrere i sidste ende.
Hej Mikkel,
Er du ikke rar at tjekke datoen, når du søger efter tråde med omtale af vinduespudser-software?De seneste tråde har været fra ½ - 2 år gamle.
På forhånd tak.
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Mikkel Erup:SkvizBiz er fint, men jeg synes nu, det er ret begrænset på regnskabsområdet. Ruteplanægning m.m. fungerer fint, hvis man undlader at bruge deres kalenderfunktion, som i realiteten ikke virker færdigudviklet. Det er det bedste dedikerede vinduespudser system, jeg har kunnet finde. Ellers skal man prøve at finde et modul til C5, men det bliver mange gange dyrere i sidste ende.
Mikkel, hvilken løsning kører du så med nu ?
Og hvad er det præcist som gør Jeres branche, lidt speciel om man må bruge det ord?
Det virker somom en del vinduespudsere godt kunne bruge et supergodt, standard, men stadig en smule skræddersyet system.
Jeg har en ide om at vores løsning måske kunne være ret tæt på at kunne benyttes i den branche, men mangler desværre kendskab....
Kører også skvizbiz.
Før dette brugte jeg C5 med et rengøringsmodul udarbejdet af et firma i grindsted.
Jeg er rigtig glad for skvizbiz det kan stort set alt dog er regnskabsdelen lidt tung at arbejde i. Men ved de arbejder på det.