Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flere brugere til hjemmeside - www.bilforhandlerindex.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg går på HHX i en iværksætterklasse og skal i den sammenhæng starte en virksomhed op, og deltage i nogle konkurrencer med denne virksomhed.

Min gruppe og jeg har startet et index over bilforhandlere op. i kan se hjemmesiden her: www.bilforhandlerindex.dk

Vi har haft en ekstern konsulent ude på skolen, for at rådgive og vejlede os.

Hun sagde til os at det ikke var nok at man bare kunne finde bilforhandlerne, og se hvornår de har åbent hus. vi har udarbejdet en liste med en masse ting, men det synes hun ikke var kreativt nok.

denne liste indeholder bl.a. forum, prislister, iphone app, bilnyheder osv.

Men men men, har i nogle kreative forslag til hvad man ellers kan tilføje, som vil få brugerne til at vende tilbage og huske os? det kunne fx være noget man kunne lave efter man havde været til åbent hus el. lignende.

Vi glæder os til at høre masser spændende ideer! - det plejer i at være rigtig rigtig gode til!

Mvh Tobias, Mark og Jesper.

Fra kbh
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes jeres side ser flot ud, og har et godt koncept, men den er SLET IKKE omfattende nok til at kunne bruges.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er jo heller ikke startet op endnu, derfor der ikke er nogen bilforhandlere..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at i er på Facebook. I vil muligvis finde denne Facebook applikation brugbar til at vise jeres forhandlere frem på Facebook når i kommer der til. Held & lykke med sitet her fra.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Tak for det! - det vil jeg helt klart se nærmere på.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må sgu erkende at jeg ikke synes om siden, og hvis folk kigger ordentligt igennem, så tror jeg at der er flere som er enig.

Logoet er flot, og måden Danmarkskortet er vist på er også flot.

  • Fonten på siden er grim og utydelig - ikke brugervenligt for ældre og svagtseende, og faktisk heller ikke brugervenligt for folk som mig, som alene af den grund, at jeg synes fonten er utydelig - kan få mig til at blive væk fra siden.
  • Siden er generelt kedelig, og der skal ske LANGT mere - den får folk til at gabe.

 

Jeg synes egentlig at i skulle tage overstående som konstruktiv kritik, for det i ønsker er brugere - og brugere får i ikke med det nuværende design, det kan jeg nærmest garantere.. Navnet er i øvrigt meget idéfattigt, og langt fra kreativt - det er også langt.

Jeg gad godt se hvordan det ser ud når man vælger en by og et mærke, hvordan i har opstillet tingene dernæst - for det skal edderbankeme stå fedt, med fede billeder og høj kvalitet, ellers sælger det bare ikke..

Siden ser mørk og dyster ud.

Jeg har altid lært at sige min ærlige mening, om folk kan lide den eller ej - og det skader vel mere at sige noget løgn som gør jer glade, men ikke skaffer kunder/brugere?

SEO-mæssigt er i slet ikke begyndt endnu - men det er i nok klar over :-)

Det jeg ville gøre hvis jeg var jer:

  • Kig på siden
  • Vurder om i rent faktisk ville bruge den hvis i så en side med det design - og ikke mindst.. ville andre?
  • Hvis nej - hvad kan der gøres bedre? Lav en liste og få det fixet!
  • Hvis ja - fint nok - det er jeres valg.

Jeg lyder måske hård, og det ér en go' start og det siger jeg ikke så ofte.. Meeeen..

Hvordan relatere overstående til overskriften "flere brugere til hjemmeside".. Det gør det ved at man i hvert falde skal starte med at have designet på plads, og der er lang vej endnu.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wi.

Tusind tak for dit svar! - det var lige det jeg var ude efter. nemlig konstruktiv kritik!

Det er bare rigtig fedt at du gider bruge tid på det!

jeg takker mange gange for ovenstående og kigger det igennem og får det rettet!

Og jeg bliver ikke sur over det, jeg bliver tværtimod glad, da det kun hjælper os til at få en bedre side. Jeg er godt klar over at de 3 ting du har linket til ikke er professionelt lavet, da det er noget jeg selv lige har bikset sammen hurtigt, fordi siden skulle vises til en vejleder vi har.

Hvis du klikker på vestsjælland, kan du se hvordan det ser ud med bilmærke og by. - og du er meget velkommen til at skrive hvis du har en ide til hvordan man kan gøre det flottere.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bumper lige - håber stadigvæk på mere konstruktiv kritik samt ideer til at fastholde brugerne eller til at lokke nye brugere til.

Mvh Tobias.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis bilauktion på sitet.

Man kunne starte med f.eks. 1 bil pr dag også udvide konceptet til flere biler.

Der findes flere steder man kan sælge og købe biler på netauktioner men ingen der gør det gratis for både sælger og køber

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)