Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affliate hjælp - tak :')

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

 

Jeg har tænkt lidt over om det var muligt at lave affliate på nogle "firmaer" som ikke befinder sig på de affliate-netværks der befinder sig rundt omkring. Mener om man kan lave nogen privat aftale mellem "mig" og annoncør, eller om det ALTID skal gå igennem et affliate netværk?

Er ny på området - Har bare en masse idéer, så skal bruge lidt hurtig hjælp :D

 

MVH

JoppiANO

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man da sagtens - altså lave individuelle aftaler med firmaer.. Men det kræver jo at der skal laves noget kode til siden, for du og firmaet skal jo kunne registrere salg - som DU har sørget for.. Men det kan helt sikkert sagtens lade sig gøre, det skader jo ikke at forhøre sig ad.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må da lave alle de aftaler du vil!

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvordan kan man lave det her stykke "kode" til sitet, hvor annoncøren kan være 100% at der ikke er blevet snydt i de registreringer jeg kommer med. Og er koden ikk bare den samme som den fra netværkerne, bare skifte navnene ?

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så havde jeg i tankerne selv at opsøge de forskellige annoncører og forhandle mig frem til noget selv, eftersom jeg mener der mangler annoncører på netværkerne, samt bedre rates.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan godt lave aftaler med en annoncør uden om de forskellige affiliate netværk, men det er ikke så nemt som en anden Amino antyder i denne tråd. Det kræver - forståeligt nok - et vis antal daglige besøgende på din side før, at det bliver interessant for annoncørerne at investere i bannerplads.

Hvis man ønsker sig en større annoncør, så forholder det sig som følgende (ud fra hvad jeg har forstået:

Dansk website: 1.000 - 2.000 daglige besøgende.

Internationalt website: minimum 20.000 daglige besøgende.

 

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er selvfølgelig en mulighed :-). Jeg er desværre booked op med programmeringsopgaver indtil 2011. Men det er et simpelt system at programmere, så det handler blot om at finde en programmør som kan løse opgaven. Der findes også en masse standard scripts på nettet du kan benytte.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay :D Tak.

 

Men synes stadig ik helt jeg fik besvaret spørgsmålet. Når jeg står i salgssnakken med en potentiel annoncør, og han spørger hvordan han kan vide jeg ik snyder ham mht. den "rapport" han får omkring hvor mange clicks, leads, sales der har været. Og hvor mange penge "jeg" skal kræve.

Det er jo "mig" / programmøren der har kodet det. Så det kunne ligge oplagt.

:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)