Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords + Affiliate = Overskud..

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har siddet i over 1 år og været koncentreret om det samt været på 1 uges kursus i markedsføring og opsætning og stilarter, men stadig får jeg intet retur af mine penge, så det er ikke alle der bare kan gå til den..

Kan være jeg gør noget meget anderledes end alle andre, men for mig har det bare været underskud flere gange.

Hvad skal max klikpriser ligge på ? Har selv på max 2,- kr, det kan næsten regne ud det skal på det halve.

Hvor stort skal overskudet være på mobiler ? Har meget sjældent overskud, men er det der er det under 50% af udgifter..

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i så sige hvor mange der i snit skal besøge og klikke banner/reklame pr. salg ?

Jeg har regnet ud til hver gang der kommer 130 besøg forbi skal jeg have minimum 1 salg,men om jeg kan få det til at lykkes ved jeg ikke endnu :-)

 

Afprøver hele tiden nyt af,så måske :-)

Fra København NV
Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MalerLærlingen.

Jeg starter selv på Affiliate Marketing inden længe (har sendt papirer af sted til registrering af virksomhed).

Søg på Jonathan Volk på google og brug lidt tid på ham og hans viden. Han forklarer dybdegående, hvordan man kan blive succesfuld AM'er.

Det er dog facebook han omtaler, som værende trafikkilde og ikke google.

 

Mvh...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg tror også vi skal huske at dem som virkelig har succes med affiliate marketing, de snakker ikke om det.

Hvorfor sidde og fortælle man score mange penge på et produkt, man ikke vil sige hvad er? Derfor tier man bare, så man ikke bare fremstår som en der tjener mange penge og ellers ikke vil fortælle mere.

Jeg tjener selv, og har snakket med andre der, tjener en del på affiliate marketing.

Og det er via en masse forskellige kanaler.

Og ja, nogle måneder er vi bestemt over Simons estimat i overskud. Så jeg bakker Simon op, det kan sagtens lade sig gøre.

Mikkel måler du hvilke søgeord osv. der giver dine salg?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg kan ikke spore præsic mine søgeord, men ved hvilke kampagner og link der giver salg..

Men igen kræver det jo salg for at kan spore dem ;-)

Kan det lade sig gøre at spore selve søgeordet og ikke kun ens link ? tænker hvordan man koder google adwords sammen, med et slutsalg :-)

 

Jeg har pt gang i 4 sider, men kun en der har givet 2 salg det første døgn og ikke mere siden..

Så det er 2 salg på 14 dage og brugt lidt på adwords også :-)

 

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kald mig tute

Jeg kan desvære ikke engelsk :-)

Men takker for tip

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke tracker hvilke søgeord der i sidste ende, giver dig salget, så skyder du jo også fuldstændig i blinde. :)

Så vil jeg mene det er ret imponerende, hvis du kan få overskud på dine Adwords.

'De dyreste markedsføringskroner, er dem man ikke ved, hvad de bliver brugt på' :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en del beskeder om hvordan man tracker det.. :-)

Vil anbefale alle at læse dette blogindlæg.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Har også skudt i blinde, men igen salgene har heller ikke været der desværre..

De 2 salg kender jeg alt til da der var 1 søgeord og 1 side ;-)

Ellers har jeg leget en del med organisk, men ikke tiden og tålmodigheden til det :-)

Iøvrigt godt blogindlæg du henviser til ;-) Men meget af det bruger jeg, dog kun selve søgeordet jeg skal have mere kig på :-)

 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Jeg tror også vi skal huske at dem som virkelig har succes med affiliate marketing, de snakker ikke om det.

Hvorfor sidde og fortælle man score mange penge på et produkt, man ikke vil sige hvad er? Derfor tier man bare, så man ikke bare fremstår som en der tjener mange penge og ellers ikke vil fortælle mere.

Jeg tror bare lige jeg vil gentage det du skriver Yes

Det er jo helt korrekt. Hvis man skal offentligegøre tal, så er det for at styrke ens person med henblik på at blive et personligt brand eller lignende.

Jeg tror vi er mange der ikke ønsker at blive et personligt brand, da der følger rigtig mange ting med dette, som man ikke altid kan overskue. Derfor bliver der tit gået stille med dørene inden for dette marked.

 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)