Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords + Affiliate = Overskud..

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg været igang med det her affiliate i over et år og må konstatere det ikke altid er lige let og få det ønsket overskud..

Synes det svinger heeelt vildt og tit når der lige er sat ny kampagne link på er der salg de første par dage og så dør det bare 100% igen, skifter så netværk og igen et par salg og dør igen..

Jeg bruger både Mikkelsen og adservice, men kan ikke finde udad hvilke selskab jeg vil fortsætte med :-)

 

Jeg bruger Adwords på alle mine sider, men langt fra altid det giver et overskud som man jo helst ville have :-)

Det jeg tænker er bare jeg kan se rigtig mange andre aminoer der har adwords når man klikker lidt rundt på deres side og de har sat siden op på samme måde og kørt længe... Køre andre virkelig også med underskuds affiliate eller er det bare mig der gør noget helt forkert.

Det jeg tænker er jo det i netop affiliate handler om at få en kunde til at klikke på ens banner og ligge sin cookie ud og få et salg gennem :-)

 

Og til sidst hvor meget burde et overskud ligge på i affiliate med mobiler ? altså smider man 10,000 om mdr burde det så give indtægt på 20,000 eller kun 15,000 ?

 

Håber der er nogen der vil komme ud med lidt ;-) Måske Nikolaj eller Casper..

 

jeg er lidt lost i den store svingtur der har været..

 

ikke sjovt og tjene 50,000 kr den ene mdr og miste dem den næste :-(

 

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Længe siden :-)

Jeg har aldrig rigtig kørt Adwords + Affiliate. Men jo mere du kan levere, jo bedre pris kan du få eksempel , der er altså mange penge til forskel på om du er i generel eller VIP segment. Bruger du 10.000 på Adwords om måneden vil du sikkert kunne komme i VIP Segment, hvor det måske godt kan køre rundt. Omvendt vil et budget på 2.000 om måneden betyde du måske forbliver i generel segment, hvor det ikke kan løbe rundt.

Har du tænkt over hvornår på måneden du køre dine kampagner? Forbrugerne har flere penge mellem hænderne først på måneden, kontra i slutningen af måneden. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MalerLærlingen

Jeg kørte noget AdWords + Affiliate dengang iPhone 4 udkom til Danmark. 

Jeg fik 14% i "provision" af hvert iPhone køb - gns. 6k

Jeg betalte vist 1.1 DKK CPC, og havde en konverteringsrate som lå på de 3% - Hvilket jeg synes er ret godt. 

Men, igen - Det er din indsats som driver værket. 

Jeg brugte 4k på AdWords, og endte som sagt med 3% konverteringsrate - næsten 100% trafik kom fra AdWords, endte derved på en forholdvis indbringende 50k i overskud excl. AdWords 

Overstående skete over 50 dage...

 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også med på med på en lytter, om hvad hemlighed bag Adwords + Affiliate = Overskud

Jeg kan huske at Simon Mørch er en varm fortaler for det. Jeg mener at han skriver på et tidspunkt, at det er nok det udlands markede der er bedst profitable.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Ja længe siden ;-)

Ja jeg har fundet udad der er stor forskel i prisen, men synes selv jeg har fået en rimelig okay pris på mine lead, i forhold til dengang jeg startede for et år siden...

Min STØRRESTE bekymring er at hvorfor hver gang jeg laveren side og sætter reklame på er der ALTID salg indenfor det første døgn og derefter sker der INTET i en uge.

Det virker bare for underligt at det er ved nyt link id der kommer salg og stopper

Jeg tænker jo straks om der er noget der ikke er som det skal være eller jeg skal lukke og åbne sider dagligt for at få salg igennem

jeg ved ligeledes godt der er stor forskel på når folk får penge og når det er sidst på mdr, men intet salg over en uge og 1000,- fattigere virker lidt underligt..

Mange snakker jo netop om hvor nemt det er at sætte adwords op og tjene 50,000 om mdr på affiliate, men det er langt fra det der sker her i firmaet.

Har bare mange ubesvaret spørgsmål jeg ikke kan få til at hænge sammen..

 

Der er mindst 10 andre sider på adwords og kørt der nogen mdr og de må jo tjene eller vælge og brande og smide penge efter brand og ikke salg, men tror jeg heller ikke helt på..

Jeg burde have ca. 50 mulige kunder gennem pr. 100,- kr men efter 500,- kr (250 mulige kunder)er der kun 2 kunder gennem.. Virker underligt eller er det normalt ?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MalerLærlingen:

 

Mange snakker jo netop om hvor nemt det er at sætte adwords op og tjene 50,000 om mdr på affiliate, men det er langt fra det der sker her i firmaet.

Arhhhh,

Jeg ved godt Simon gjorde det en del lettere at lave affiliate end det faktisk er, men at sætte noget som helst op og lave 50.000 kr. om måneden er ikke let. 

Det kræver, at du har en speciel viden om det felt du træder ind på - Ellers vil du gå ind i den mølle, som du er i nu. 

Jeg tror, at mange er skuffede efter, at Simon Mørch udtalte, at man næsten skulle være idiot, hvis man indenfor nogle måneder ikke kunne lave 30.000 om måneden på affiliate. 

Så du er slet ikke den eneste.

Mvh. Andreas. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Ja det har du helt ret i :-)

For affilate er da ikke bare at sætte en kampagne op og et banner ;-)

Jeg synes bare det virker vildt efter et år at man stadig ikke har en god fod indenfor.

Men igen min største tanke er hvorfor jeg altid får salg når jeg åbner ny side, men det så igen stopper ?

jeg Overvejer at ligge de sidste penge i affilaite her til den første december og se hvad der sker der.

men kunne nogen nu forklare hvad der sker kunne det jo være sjovt og fortsætte :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TILLÆG:

Kan man virkelig komme op og få klikpriser oveni sine salg/lead ? :-O

Altså ved salg nok ?

Lige nu kan jeg da se jeg ligger i VIP segmentet, men ikke hørt om klikpriser sammen med mine lead før..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det får du jo blandt andet i TDC VIP, som det så fint hedder. Canal Digital har også en kampagne som giver 1,25 pr. klik + ca. 500 kr pr. salg. Jeg køre den blandt andet på billigt tv.

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Casper

Ja så kan man jo sige det hjælper lidt på det, når der også er klikpriser med i det :-)

Men det er vel langt fra alle der gør i det eller tilbyder det ?

Får man nu 1,50 kr pr. klik og selv betaler 2,- for sine søgeord, ligger der jo en noget større mulighed for at tjene penge og få 3x så mange besøg for den samme pris.

Det må jeg da lige få undersøgt lidt nærmere :-)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)