Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til amino'er og feedback ønskes :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne takke folk herinde, for uden den energi, der vel naturligt er blandt iværksættere, så tror jeg ikke at jeg havde oprettet siden. De tricks der er givet, blandt andet om Wordpress, har jeg prøvet at tage til mig, og for en gut som mig, der ikke kan kode for to kroner, så har der åbnet sig et nyt univers..!

Derudover vil jeg rigtig gerne, hvis I vil tage jer tid til at kigge på min nye side:

http://www.fiskebloggen.dk

Ikke fordi jeg formentlig kan rette det helt store (det kan jeg ikke finde ud af), men jeg vil rigtig gerne høre jeres mening.

Mange hilsner

Mads 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Den ser fin ud.

Dog synes jeg der mangler noget ude i højre side når man scroller lidt ned af. Ved ikke om man kunne få blogindlæggende til at fylde det hele istedet for?

Du kunne måske også lave en "boks" med Tags og så knytte nogle tags til de forskellige blogindlæg.

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser super flot ud synes jeg Smile

Når der kommer mange indlæg, vile være godt at du lave kunne klikke første indlæg og gå helt tilbage

Lidt mellemrum i de lange tekster , og enkle underskrifter ,da det er lidt svært at læse teksten hurtigt for mig så tæt skrevet det står

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Den ser fin ud.

Dog synes jeg der mangler noget ude i højre side når man scroller lidt ned af. Ved ikke om man kunne få blogindlæggende til at fylde det hele istedet for?

Du kunne måske også lave en "boks" med Tags og så knytte nogle tags til de forskellige blogindlæg.

Jeg takker :-)

Jeg prøver da at fylde højre side lidt ud med nogle ekstra features - det kunne være tags. Hvordan man får indlæggene til at fylde helt ud, når man når ned under tingene i højre side, kan jeg helt sikker ikke finde ud af :-)

Mads

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og ren side, overskuelig og ligetil :)

Boksen hvor dit logo er placeret, og dog ikke fuldt udnyttet, der går meget plads til spilde, enten skal du forstørre dit logo eller placere noget andet i boksen og flytte logoet et andet sted.

Ellers eget pænt .

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det ser fint ud. Meget inspirerende, når man heller ikke selv kan kode og overvejer at kaste sig ud i Wordpress og blogging.

Michael

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker også her :-)

Jeg vil prøve at lede efter funktionen med 'Første indlæg' - men som det nok skinner igennen - så er jeg ikke så stærk teknisk...

Jeg vil prøve at dele indlæggene lidt op, så de bliver lettere og mere overskuelige at kæmpe sig igennem.

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at der går meget plads til spilde. Det er et færdigt tema, og jeg er sgu ikke stærk nok til wordpress, til at udføre eventuelle ændringer :-) Hvis nogen kan - så må vi tale om det...

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Mads

Det ser fint ud. Meget inspirerende, når man heller ikke selv kan kode og overvejer at kaste sig ud i Wordpress og blogging.

Michael

 

Arghh... Glemmer hele tiden at citere :-)

Jeg tror dog at jeg har svaret i rækkefølge, så jeg håber alle kan følge med.

Jeg er imponeret over hvor let det er, så du skal bare gå igang :-) Jeg lærte det lynhurtigt, og der er masser af flotte temaer derude, som der kan bruges.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heldig at have fundet en kyndig, som til gengæld får lidt regnskabsassistance. Så må vi se, om jeg ikke snart kommer igang med de sider, som jeg går med i tankerne.

Michael

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)