Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QMAN.dk - Nyt drengerøvs magasin (gæstebloggere, partnere søges)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Qman.dk er et nyt drengerøvs magasin som har hentet inspiration fra nogle af de store amerikanske magasiner som TheChive og COED.

Med dette magasin ønsker jeg at give dække et behov som hidtil "kun" er set på de amerikanske websites.

Jeg har taget mange forskellige emner som jeg selv interesser mig for men, også tror at mange af jer ude bag skærmen vil syntes at sjovt og underholdende at læse eller se på.

Det er primært babes, webdesign, photoshop og underholdende videoer Qman lægger vægt på.

Jeg ønsker en side med masser af tutorials, gratis PSD filer og andre computerfiler som folk kan bruge til deres arbejde eller hobby.

Så en masse GRATIS underholdning / materiale samlet på ét sted !

 

Jeg håber i tager godt imod siden og vil bruge den fremover.

Hvis der er nogle der kunne tænke sig at skrive om en af kategorierne eller selv komme med en kategori er de meget velkommen til at skrive til mig omkring dette. 

Og alle er selvfølgelig velkommen til at sende tutorials eller links til disse hvis du mener at andre brugere kunne bruge dem.

 

Kritik, forbedringer og nye features ønskes meget gerne.

 

QMAN.DK

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige her! :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Vil bare komme med lidt konstruktiv kritik.

Synes på forsiden at der hvor der står read more omkring de nyeste emne, det ser meget underligt ud, da de ikke er på samme højde vandret. Den ene er højere oppe end den anden osv. 
Det samme med billeder af babes'ne, billeder ligger hulter til bulter på siden, ville se bedre ud hvis de var mere samlet.

Så kunne der godt være lidt flere artikler omkring jeres babes og i al almindelighed. Synes jeg gør at siden er mere interesant.

Ellers nogle gode billeder :-D Har I i grunden rettighederne til dem, bare så i ikke kommer i klemme?

Men fed side, flot lavet osv.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super nice side... Splat sagde det for mit vedkommende... Ej, spøg til side..

Kanon side, jeg kan godt lide designet og idéen.

Der er en fejl i logoet synes jeg dog.. Jeg kan se du vil have en rund fed effekt om det røde "Q" der - men det er mislykkes lidt og man kan derfor se kanter - hvilket jeg ikke synes er så flot igen.

Men nice one!

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for kritikken, det tager jeg til mig :)

 

Ja, jeg skal lige finde ud af hvordan jeg kan gøre sådan så billederne bliver samlet lidt bedre end hvad de er nu. Men det er vidst et spørgsmål om opsætningen af teksten inden.

 

Mht. logoet, mener du den "aura" der er udenfor Q'et? Mere så jeg lige kan se hvad det er , for kan ikke rigtigt se det du mener :) Men vil gerne lige rette det.

 

Og ja der skal nogle fede artikler op omkring de babes der er der, men skal lige have fat på nogle først :P

 

Mvh

Qman

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kunne tænke sig at dække et emne? eller kategori?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)