Jeg synes der er mange fine detaljer i designet, men også plads til forbedring: 1. Som Wi skrev er det en skam at man mister overblikket når man browser jeres produkter - som et minimum bør "Produktoversigt" overskriften være et link tilbage til den fulde oversigt (så man ikke skal sidde og klikke "tilbage" 5 gange). 2. Hakket ned i den orange topbar hvor indkøbskurven er, ser fint ud synes jeg, men der er for mange punkter proppet ind i det felt. "Ny kunde" kunne flyttes (mere logisk) hen til "Log-in" og Copydan, salgsbetingelser og vejledning ville jeg også flytte til menu-punkter øverst eller nederst på siden. 3. Der mangler en indikation på at jeres logo er et link (musen skifter ikke cursorikon) 4. Jeg savner et blikfang og en 2 sek. introduktion til hvad i handler med. F.eks et billede placeret der hvor der står "Ny hjemmeside", med et bredt udvalg af produkter og en kort tagline der beskriver hvad man kan købe her. 5. Et nyt logo og slogan ville pynte, noget der harmonere bedre med jeres varer - det første man helst skal på siden, er vel ikke at ringe til jer? :) 6. Få dig selv med et eller andet sted på forsiden - det virker supergodt at få et ansigt på den man skal handle med og giver en umiddelbar troværdighed. Synes alt i alt det er en fin side, men noget mere indhold (som Wi også skrev) og lidt flere billeder/personlighed ville være prikken over i'et. Mvh /Jacob
|
Indkøberen/Fokus:Jonas Jacobsen:Den er orange!!!
Jeg skyndte mig at klikke væk og gå hen efter noget mere kaffe... Det er hårdt sagt, men det var desværre sådan det var.
Du går en hård december i møde med alle de mandariner, appelsiner og clementiner
Michael
Ja, det bliver til MEGET kaffe!