Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smedefirmaer søges,,Hjælp Vores idée . slanger tåler tryk ,dyser, beholder med pumpe/motor.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der et firma der kan hjælpe ! Jeg skal have lavet et firma sammen med min bror som så skal sælge og montere vores produkt. Vi ved hvad vi skal bruge, men kan ikke sætte det sammen så det funger, der tænker jeg på eksisterende matrialer som slanger ,dyser,beholder 100 L med væske som kan sprøjtes igennem systemet som kan holde tryk og motor.

Vi søger et firma som vil være med til at lave idéen, for os og som er villig til at lave vores modeller som skal fungere som et samlesæt og hvor imod dem der hjælper os vil få produktionen ind i Jeres firma så det kun er Jeres firma der må lave det.. som så vil blive på en kontrakt vi udreder i det vi har en aftale i hus.

skriv til rosenkilde.dk@gmail.com  hvis I kunne tænke jer , mere produktion til jeres firma.

det firma vi søger skal ligge i østjylland. kun seriøse hendvendelser tak.

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Måske du allerede har fået mange henvendelser. Jeg vil dog alligevel anbefale dig, at kigge på dansam.dk, og evt. tage en snak med Anders Pedersen der har siden/virksomheden. Han har rigtig mange kontakter indefor metalbranchen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)