Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Så blev det tiden for mig at lave en webshop. Jeg kan kun lave hjemmesider i HTML/CSS/Jquery/Flash på nuværende tidspunkt, så bliver nødt til at finde en webshop jeg kan integrere på mit site? Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det?

Jeg vil gerne have noget hjælp til at finde en SIMPEL webshop - jeg skal ikke bruge en avanceret webshop med en milliard "fancy" funktioner. Jeg skal kun sælge 2 produkter nemlig.

Jeg ville blive glad hvis det kunne være muligt, jeg selv designede min hjemmeside som jeg ville have den og på en eller anden måde fik de 2 knapper ind under mine produkter så man kunne putte dem i en kurv. Er godt klar over det sikkert kræver noget PHP da man jo skal fjerne dem fra kurven igen, upgradere antal osv. Men jeg kan simpelthen ikke tro det kræver over 200 PHP filer at bruge sådanne enkle funktioner?

 

Jeg har prøvet følgende: http://www.uniquefree.dk/

problemet her er også at det stortset er en hel hjemmeside. Det er simpelthen for uoverskueligt for mig, jeg ikke selv kan ændre i design (medmindre jeg lærer PHP) plus det hele er så grimt, så det går bare ikke.


OBS! MAN SKAL KUNNE BRIGE VISA/DANKORT osv. på sitet, en paypal webshop er ikke nok!

 

Er det helt umuligt bare at få lavet noget simpelt eller er det bare mig som ikke kan se skoven for bare træer? Håber der er nogen derude som har siddet i min situation eller har lyst til at give en hjælpende hånd.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Er det en eksiterende hjemmeside du vil have integrerert med en webhsop? Eller er det blot en webshop du vil lave?

Mvh.

Mikkel Schmidt

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Forstår jeg det ret så vil du "bare" have en open-source løsning hvor du selv kan rette i designet?

PHP har ikke specielt meget med designet at gøre. Så længe du har forstand på CSS & HTML kan du jo selv lave designet, selvom resten er i PHP.

Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige gyldigt. Jeg har faktisk lavet en side, men ikke helt færdig da jeg begyndte og blive i tvivl om hvordan jeg skulle gøre det i forhold til webshoppen. Jeg troede nemlig bare man skulle lave en side og så lægge nogle linkede knapper ind under mine produkter. Men så nemt var det desværre ikke :(

Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Men de sider jeg har fundet nu, de er allesammen bygget op om PHP og så synes jeg da ikke umiddelbart det er til at finde rundt i?

 

ja en opensource ville være nice, men jeg skal også kunne finde ud af det, selvom det kun er 2 produkter jeg skal sælge?

 

Tak for de hurtige svar i øvrigt!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun har 2 produkter er der så nogen grund til at du søger en webshop, eller er det egentlig bare en gateway du skal bruge?

Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Hvis du kun har 2 produkter er der så nogen grund til at du søger en webshop, eller er det egentlig bare en gateway du skal bruge?

Ja se det kan sagtens være, måske jeg ikke helt ved hvad jeg egentlig skal bruge. Folk skal jo bare kunne vælge et af de 2 produkter, vælge hvor mange de vil have af dem og så betale...?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. "starte omvendt" - og kigge på de løsninger som feks. quickpay understøtter. Kig i bunden af siden her: http://quickpay.net/

Måske et af de nævnte systemer kan bruges?

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske hellere jeg ville vende den helt om og spørge: Hvordan ville I gøre hvis i skulle lave en hjemmeside og sælge 2 produkter!? Mest fordi jeg har prøvet hvad jeg kunne og hvis jeg skal komme videre har jeg brug for at vide hvordan vejen skal se ud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelPlumBertelsen:

Tror måske hellere jeg ville vende den helt om og spørge: Hvordan ville I gøre hvis i skulle lave en hjemmeside og sælge 2 produkter!? Mest fordi jeg har prøvet hvad jeg kunne og hvis jeg skal komme videre har jeg brug for at vide hvordan vejen skal se ud.

Personligt ville jeg kigge på en fuld open source løsning som Wordpress eller Joomla, da du med stor sandsynlighed kommer til at bruge lige så lang på at lave en lillle specialtilpasset løsning.

I Joomla kan du integrere Virtuemart - uden det behøver at blive den helt store forkromede løsning, og der kan du koble Dankort på - via quickpay, eller nogen af de andre udbydere.

I wordpress findes der også flere forskellige shop-plugins - men jeg ved ikke om de er godkendt til Dankort.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)