Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmænd søges - levering ml. 16.00 - 21.00 - 4 x 3 flasker god rødvin udlodes...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt det her drejer sig om vognmænd. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er alle dagligvarer? Eller bare en nichegruppe fødevarer? For hvis det er alle er jeg meget imponeret. Så er jeg i hvert fald nysgerrig for at vide hvem I er der vil tilbyde denne levering? Er I en del af nuværende dagligvarekæde? Eller er i helt nye selvstændige der satser på nethandel? I så fald er det absolut spændende, men jeg kender også lidt til den branche indefra, så det er virkelig et hårdt marked. Superbest er jo netop landsdækkende, og har nu været det i et års tid. Og deres succes er i mine øjne meget meget langt fra at være opnået. Derudover er der Irmatorvet som har været på markedet i en lille måned. Og så er der også Nemlig.com (det er dog kun hovedstadsområdet). Men jo flere aktører på banen, jo mere opmærksomhed. Men der skal godt nok mange penge bag! Men ser frem til at høre mere om konceptet bag:)

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
  
Jeg er Selvstændig Vognmand og kunne godt bruge kørsel i det tidsrum..!!

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra ´08 (kun kørt 98.000km.)(ekstra høj & lang) Det er en lukket varebil og IKKE alukasse m./lift. Vognen er fejlfri og den fremstår flot og velholdt, pæn ude som inde:)                                                        

Har tidligere kørt med mad for flere firmaer med stor kundetilfredshed. Har bl.a. kørt for firmaer som Jespers Torvekøkken Aps se evt. www.torvekoekken.dk
 
Har også kørt med frokost til firmaer fast på dagsbasis i formiddagstimerne, så har god erfaring inden for transport & levering af mad & fødevarer.!
 
Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2008 (kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!(billig over bro´en/færge)

Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.(3,5ton total).

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. kurerkørsel, gods, pakkedistribution, paller, post, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, frugtmad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste:-)

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne.!
her tænker jeg specielt på brokørsel / udland / eks., fast kørsel eller lign.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737

 

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
  
Jeg er Selvstændig Vognmand og kunne godt bruge kørsel i det tidsrum..!!

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra ´08 (kun kørt 98.000km.)(ekstra høj & lang) Det er en lukket varebil og IKKE alukasse m./lift. Vognen er fejlfri og den fremstår flot og velholdt, pæn ude som inde:)                                                        

Har tidligere kørt med mad for flere firmaer med stor kundetilfredshed. Har bl.a. kørt for firmaer som Jespers Torvekøkken Aps se evt. www.torvekoekken.dk
 
Har også kørt med frokost til firmaer fast på dagsbasis i formiddagstimerne, så har god erfaring inden for transport & levering af mad & fødevarer.!
 
Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2008 (kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!(billig over bro´en/færge)

Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.(3,5ton total).

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. kurerkørsel, gods, pakkedistribution, paller, post, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, frugtmad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste:-)

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne.!
her tænker jeg specielt på brokørsel / udland / eks., fast kørsel eller lign.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa    Jeg er en selvstændig vognmand  på 35år   ,har  3-4pallers varevogn med køl  som er interresseret i jeres søgen . Jeg er pt unden  noget kørsel  , er int i jeres fast kørsel og et godt samarbejde med jer   mvh deniz afsar 52615071

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant. Wuxus startede 6. april 2010 som iværksættervirksomhed. Vi har på 7 måneder nået over 100 vogne i vores vognmandskæde og har pt 32 forretninger under os. Vi vil meget gerne høre mere om opgaven ang. udbringning af fødevare. Vi har kølevogne i hele DK. Held og lykke med projektet.

Kontakt Naja el. Karsten på 72304400 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en opgave som ikke er realistisk, skal der være lidt realisme i sådan en opgave skal tråstarteren være med i visitationen og det skal være kold mad se evt. Det danske madhus og multitrans så kan i se hvad i går ind til.

Ikke fordi jeg vil nedgøre ideen og jeg synes det er  frisk gjort men det viser siog at den dem der bringer "frisk" mad ud iøjeblikket presser dem der levere wakuum mad.

Hvis i kan skal i levere varm aftens mad ud men det er en vanskelig proces.....

 

Held og lykke med projektet Preben.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du stadig vognmand?

Jeg er meget interesseret i at køre.
Jeg har lige startet en transport firma i Randers, derfor søger jeg efter forskellige kørsler i Jylland.

Jeg har en Opel vivaro og den er godkendt til transport af fødevare. den er fra 2006. hvide farve. meget pæn.

I øjeblikket kører jeg med en avisrute kørsel om hverdagen, men dette er kun tidligt på dagen. og om Lørdagen et par timer kører jeg for Jysk dinner, hvor jeg leverer mad til kunder.
Så jeg kan både køre  om hverdagen og i weekenderne. Jeg er interesseret i tage faste vagter og afløser/tilkalder vagter. Jeg er til rådighed alle dagene mellem kl. 07 il 23.00.


 
Håber at høre fra jer.
 
Venlig hilsen

Maas Transport
Galateavej 4
8960 Randers

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

har  du et telefonnr.????

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søger du en vogn mand el en sammen arbejds partner så er vi intra i et god sammen arbejde

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)