Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisberegner Joomla!?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo bygge en form med redFORM og sætte priser på hver valg og så kan du betale med Epay integrationen efterfølgende if wanted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Det kunne være fedt, hvis trådstarter lige postede sin løsning herinde, når han har fundet en. Jeg tror rigtig mange godt kunne bruge en fed løsning til at lave nemme prisberegnere.

 

God weekend

Hej Rasmus,
jeg har endnu ikke fundet det jeg har søgt efter. Skulle det ske skal jeg naturligvis nok skrive et nyt indlæg.

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Du kan jo bygge en form med redFORM og sætte priser på hver valg og så kan du betale med Epay integrationen efterfølgende if wanted.

Hej Ronni,

den forstod jeg ikke lige..?

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

i redFORM kan du lave nogle felter, tekstområder, selects, multiselects, checkboxes og radios (og filupload m.v.)

For hvert felt kan du sætte en værdi og så vil formularen tælle felternes værdi sammen og vise en pris og så kan folk betale med integration til Paypal eller Epay f.eks. direkte i formularen.

Så det er en simple betalingsløsning der er baseret på formularen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

i redFORM kan du lave nogle felter, tekstområder, selects, multiselects, checkboxes og radios (og filupload m.v.)

For hvert felt kan du sætte en værdi og så vil formularen tælle felternes værdi sammen og vise en pris og så kan folk betale med integration til Paypal eller Epay f.eks. direkte i formularen.

Så det er en simple betalingsløsning der er baseret på formularen.

Hej Ronni,
ok på den måde. Men det er ikke så omfattende formular jeg søger.

Den skal blot f.eks.:

valg: PVC, Mesh eller Stof
indtast størrelse (fx. 100x200)

og så fremkomme med en pris...

Ikke mere...

Brian

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav jeres prisberegnere vha. Eregner.dk. I sætter det hele op i Excel og så laver den prisberegneren til direkte indsættelse på jeres hjemmeside.

  1. Definer regneark, med inputfelter, outputfelter og formularer
  2. Upload regnearket til Eregner.dk
  3. Indsæt html kode fra Eregner på din hjemmeside ved at klippe klistre det derind

Vi vil meget gerne hjælpe jer allesammen med at lave alt det tekniske.

Send jeres regneark eller en beskrivelse af hvad I vil til: morten@eregner.dk og vi laver en demo til jer gratis, så kan I tage stilling til om I vil bruge Eregner bagefter.

I kan se hvordan vi selv har brugt Eregner på: www.logopriser.dk

 

Morten Matras

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Matras:

Lav jeres prisberegnere vha. Eregner.dk. I sætter det hele op i Excel og så laver den prisberegneren til direkte indsættelse på jeres hjemmeside.

  1. Definer regneark, med inputfelter, outputfelter og formularer
  2. Upload regnearket til Eregner.dk
  3. Indsæt html kode fra Eregner på din hjemmeside ved at klippe klistre det derind

Vi vil meget gerne hjælpe jer allesammen med at lave alt det tekniske.

Send jeres regneark eller en beskrivelse af hvad I vil til: morten@eregner.dk og vi laver en demo til jer gratis, så kan I tage stilling til om I vil bruge Eregner bagefter.

I kan se hvordan vi selv har brugt Eregner på: www.logopriser.dk

 

Morten Matras

 

 

Hej Morten,

lyder som genial side. Bortset fra i mit tilfælde der er analfabet udi excel.
Ved det jeg skal bruge er meget simpelt, så kunne bestille det selv ved en "kælder-programmør", men er nok også blevet ramt/forvænt af Joomla!-sygdommen, hvor det efterhånden næsten er gået en sport (måske nærmere sygdom) i at finde gratis plugins eller til endog meget små penge.

Men tak for dit indlæg

Brian

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke har mod på at lave Excel delen selv, så laver vi gerne det for jer.

Send os en mail: morten@eregner.dk eller et ring til : 76 654321, så sætter vi en demo op for jer.

Hvis I siger at I har fundet os på Amino, så får I et tilbud I ikke kan sige nej til.

Morten

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)