Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder for gode priser, vedr engro handel af mad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg søger, partnere i ind- eller udland, som yder god service og favorable priser, omkring handel engro med madvarer.

Typen af mad, er mest "tør" varer, såsom: Mel, nødder, krydderier, morgenmadsprodukter, osv osv...

 

Herhjemme kender jeg selv til Metro og Dagrofa, men ikke altid er de lige billige

 

Mvh Mark

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.


Lige på det område du efterspørge, er det ret så svært at henvise dig et specifikt sted.


MEN, hvis produkterne blot skal være billigere end f.eks. Dagrofa og Metro, så kan jeg nu nok hurtigt finde en par spændende kontakter.

Kan du ikke sende mig lidt flere oplysninger omkring mængde og en lidt mere detaljeret beskrivelse af hvad du søger. Så vil jeg undersøge, om de folk jeg tænker på, har interesse i at levere til dig/jer.

Rasmus - Info@cleanpoint.dk

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

destinydk:

Herhjemme kender jeg selv til Metro og Dagrofa, men ikke altid er de lige billige

Det er billigere at købe mel i supermarkederne, når de har det på tilbud... Der sælges det nemlig til under indkøbspris!
Det samme gælder en masse morgenmadsprodukter mm.

Eneste der er en stor fordel i at importere er krydderier, men så kræver det også volumen!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)