Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaffe klienter til klinik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kloge mennesker.

Jeg er i opstarten af at springe ud i at blive selvstændig terapeut, og skal jo derfor have skrabet en klient-database sammen.

Jeg har opslag ude rundt omkring, har en hjemmeside og bruger google adwords.

Mit spørgsmål til Jer er om der er andre/bedre måder at markedsføre min klinik på? Jeg ville jo gerne sende mails ud til eks.vis videregående uddannelsesinstitutioner etc, men det er vist et brud på markedsføringslovgivningen?

Alle idéer modtages med kyshånd

 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kan bruge facebook reklamer.

du kan målrettet dem mod præcist den målgruppe du vil.

 

V.H.

Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dytten

Jeg hjalp for nogle måneder siden en Tandklinik i København med Adwords markedsføring af deres ydelser. Det er gået rigtig godt.

Du kan sende mig en mail på info(a)pinkmarketing.dk så skal jeg sende noget info til dig, om hvad jeg tror vil virke for netop dit koncept.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg åbnede en terapi-klinik, ville jeg begynde med at sende en pressemeddelelse til lokalaviserne i mit område. Hvis man skriver den på den rigtige måde kan den give god og gratis omtale.

Desuden: Nu ved jeg ikke, hvad det er for en slags terapi, du praktiserer, og om den på nogen måde skiller sig ud. Men i givet fald kunne du prøve at gøre damebladene og livsstilsmagasinerne interesserede i at skrive en artikel om dig. Det kan faktisk godt lade sig gøre.

Venligst

Rasmus

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Akuzomas Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus...Men hvordan kan man gøre damebladene og livsstilsmagasinerne interesserede i at skrive en artikel om mig og min klinik.....Jeg har en klinik,hvor jeg arbejder med akupunktur,zoneterapi og massage...

Venligst

Terapeuten

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mustafa

Du har faktisk en rigtig god historie. Du skriver selv, at du er den første og eneste behandler i Danmark med tyrkisk baggrund. Det er i sig selv en oplagt índfaldsvinkel for en journalist.

Så vidt jeg ved, er der stadig noget, der hedder Albertslund Posten. Jeg ville begynde med at ringe til dem og forsøge at gøre dem interesseret i at skrive en artikel om dig. Du er jo lokal. Damebladene er sværere, men det kan godt lade sig gøre.

Venligst

Rasmus

Fra Albertslund
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Akuzomas Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Albertslundposten har jeg prøvet og de skrev da også en artikel om mig,da jeg lige startede klinikken for næsten 3 år siden.....men jeg tænkte mere på hvis man vil lidt længere ud end bare lokalt....hvad ville du anbefale at jeg præcis gør...

Venligst

Mustafa

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mustafa

Jeg skriver lige en PB til dig.

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)