Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JOB OPSLAG! Udvikling af webportal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg sidder med en idé hvor jeg kommer til at skal bruge en hjemmeside, som skal indeholde ca. samme funktioner som just-eat.dk indeholder.

Er der nogle herinde, som kender et firma der kunne udfører denne opgave. Det kan også være at der er nogle af jer som, selv har et firma som kunne tænke sig at prøve kræfter med opgaven

 

I er meget velkommen til at kontakte mig pr. mail, så kan jeg sende jer en komplet liste med funktioner, som siden skal indeholde.

Christianvdahl@gmail.com

Håber at jeg finder nogle som er seriøse med dette projekt.

Ser frem til at høre fra jer alle.

/Christian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Just-eat om igen - funktionsmæssigt.. Well, hvad er dit budget? For funktioner som på just-eat.dk er ikke for tøsedrenge, og prisen vil lige meget hvem du får til det, ikke være "billig" - hvis du forstår.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er helt med på at jeg ikke får dette system til under 10.000.

 

Send mig en mail, så kan vi tage en nærmmere dialog omkring projektet og jeg kan sende en liste med hvilke funktioner, det skal indeholde

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

valek:

jeg er helt med på at jeg ikke får dette system til under 10.000.

Vi taler desværre noget højere beløb! Der ville skulle være et budget på mindst 200 k, før at f.eks. vi var interesset. Og så ville der være tale om en skrabet version.

Jeg er sikker på at Just-eat, har brugt et millionbeløb på at nå dertil hvor de er idag. Og det er endda med fastansatte udviklere.

Men web-branchen er et forunderligt sted, og der skal nok være en eller anden, der aldrig har bygget noget i det omfang. Men er sikre på de kan for de har lige læst en PHP bog.
De kan sagtens gøre det for omkring 10 k, og det gode er at der rent faktisk er en chance for at de når i mål. Det dårlige er at dine odds er ligeså gode som Lotto, og hvorfor så ikke gå efter den store gevinst med det samme :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende en kravsspecifikation til mig på rasmus[at]hoeks.dk. 

Men som der også er skrevet tidligere, så er det ikke nogen billig opgave!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

valek:

jeg er helt med på at jeg ikke får dette system til under 10.000.

Send mig en mail, så kan vi tage en nærmmere dialog omkring projektet og jeg kan sende en liste med hvilke funktioner, det skal indeholde

For ca. et år siden blev jeg spurgt af en om jeg kunne levere et system der kunne det samme. Oplægget var at 2 mand skulle kunne lave det på 6 måneder.

Så hvis vi antager at du ansætter 2 programmører på fuld tid til 30.000 pr måned så snakker vi: 2*6*30.000 = 360.000. Det skal lige siges at vi skulle lave det til konsulentpris hvilket vil sige mindst en fordobling af prisen.

Men som Lundsby siger så kan du være heldig at finde en der lige er startet og som vil kaste sig over det. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at kontakte os, med nogle detaljer. Vi leverer et gratis udkast, helt uforpligtende.

Besøg os her: http://laursenogwinther.dk/

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael:

Du er meget velkommen til at kontakte os, med nogle detaljer. Vi leverer et gratis udkast, helt uforpligtende.

Ha ha ha ha ha, fedt at læse tråden og så skriver du at I vil lave et gratis udkast.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Ha ha ha ha ha, fedt at læse tråden og så skriver du at I vil lave et gratis udkast.

Hvorfor er det morsomt?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte Better-Web.

Specificer dine behov yderligere, og så kommer jeg med et tilbud til dig ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)