Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et indlæg om at gå fra kontanthjælp til at blive selvstændig....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Lone!

Sjovt også at møde dig her ;-)

Jeg tænker lidt som de andre. Hvad med at lave så meget foretning som muligt hvor du ikke har behov for kapital for at starte op. 

Måske som indretningskonsulent/rådgiver ? Du har jo tydeligvis kvalifikationerne, der ser man jo tydeligt på billeder du har lagt på nettet, både med hensyn til kreativitet og kvaliteten af dit arbejde.

En anden ting: Har du egentlig selv lavet din hjemmeside ? Og er den lavet i wordpress ?

 

Bedste hilsner

Roar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis et par måneder du kan spare penge op af de penge du tjener , lige lidt til siden 5000 - 10.000 kr et par måneder ,

vis efterfølgende et fornuftige budget  ,så er de hel vilde efter at låne penge , for du har nu bevidste du kan klare dig for et lavere beløb og kan spare penge op Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Roar Johansen:

 

Hej Lone!

Sjovt også at møde dig her ;-)

Jeg tænker lidt som de andre. Hvad med at lave så meget foretning som muligt hvor du ikke har behov for kapital for at starte op. 

Måske som indretningskonsulent/rådgiver ? Du har jo tydeligvis kvalifikationerne, der ser man jo tydeligt på billeder du har lagt på nettet, både med hensyn til kreativitet og kvaliteten af dit arbejde.

En anden ting: Har du egentlig selv lavet din hjemmeside ? Og er den lavet i wordpress ?

 

Bedste hilsner

Roar

Hej Roar, jeg det var da skægt..... :)

Du skal have tak for din ros.... det luner....

Ja har lavet min side selv og den er i wordpress....

Det er en premium template jeg har designet lidt om i farverne så det passer til mit logo.....

:)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er bare GODE nyheder her.....

Har fået ny sagsbehandler i jobsindsats og har lige snakket med ham, jeg forklarede klart og tydligt hele min baggrundshistorie og var fattet og klar.....

Sagde min drøm var at blive selvstændig indretningskonsulent og jeg  meget gerne ville ud af kontanthjælpssystemet...

Det forstod han godt og sagde jeg lød meget klar og fattet og en med mange kompetencer.....

Og at jeg ikke længere var kandidat til matchgruppe3 men var en matchgruppe 2, som er for folk der er delvis klar til arbejdsmarket og skal have lidt støtte....

Men det bedste af det hele er at han ville melde mig til noget der hedder væksthuset, hvor jeg kunne komme og lære at være selvstændig, især indretningskonsulent.....

Her lærer man hvordan man opretter et firma hvordan man indberetter til skat osv....

Men at jeg ville skulle følge en selvstændig indretningskonsulent og også snuse til hvad det vil sige.....

Det er så 25 timer om ugen 5 timer om dagen, men han ville skrive at der skulle støtte ohg hensyn til og at jeg skulle passe mine tider hos distikt psyk.... 2 gange om ugen....

Han ville kontakte dem enten idag eller på´mandag og så ville jeg høre fra dem af....

Det er et forløb på i første omgang 3 mdr.....

Jeg er bare så jublende glad.....

Det er lige den saltvandsindsprøjtning jeg havde brug for...... :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)